Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stærk investor søges til nyt projekt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et større projekt med et trykt medier under opsejling, og søger en egnet pengepartner.
Projektet er baseret på en opskalering af et andet projekt med dokumenterbar succes - selv i disse klynketider.

Projektet har i mine øjne den rigtige kombination af nytænkning og sikkerhed.

Projektet kan gennemføres i stor, mellem eller lille skala. Størrelsen bestemmer finansieringsbehovet og gevinsten.
I stor skala er der behov for en likvid kapital på ca. 8 mio kr. i max. to mdr. Der vil være en profit på omtrent 1 mio. kr. til investor - give and take a bit. Efter de to måneder er projektet afsluttet og lukket.I lille skala er budgettet ca. 1/5 af ovenstående.

Investor er meget velkommen til at påvirke og forbedre projektet, men det er ikke nødvendigt for projektets gennemførelse.

Jeg har lukket denne post for kommentarer, da det er ment som en søging efter den rigtige pengepartner - ikke som et oplæg til debat om, hvorvidt dette er den rigtige måde at søge efter en sådan partner på.

Hvis du har mod på - og råd til - at indgå i projektet, er du velkommen til at kontakte mig på kjer@kjers.com.

Venlig hilsen

Hans

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)