Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af endnu en computer!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har et spørgsmål om køb af computer nr. 2. Jeg har for nyligt købt en computer til min enkeltmandsvirksomhed og nu vil jeg gerne have en til:-) Jeg har nok egentligt ikke anden grund end at jeg gerne vil have en bærbar mere, som bare er en lille smule mindre end den anden.

Kan jeg forsvare at købe en computer mere, den er jo ikke ligefrem helt vild nødvendig?

Mange tak

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan da altid sige at du købte den første bærbar for lille og ikke har kunnet videresælge den.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Rønlund:
Jeg har nok egentligt ikke anden grund end at jeg gerne vil have en bærbar mere, som bare er en lille smule mindre end den anden.

Der intet som spørgsmål, som spørgeren selv har givet svar på!Devil

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Krogh:

Rønlund:
Jeg har nok egentligt ikke anden grund end at jeg gerne vil have en bærbar mere, som bare er en lille smule mindre end den anden.

Der intet som spørgsmål, som spørgeren selv har givet svar på!Devil

 

Jeg kan ikke helt se om du mener det er iorden at købe den fordi jeg skal bruge en der er mindre, eller ikke mener det er i orden fordi jeg kan klare mig uden.. :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rønlund,

Det var lidt dril. Basalt set har du fradrag for omkostninger som du for at sikre eller vedlige de indkomst. Det vil sige at udgiften skal være forretningsmæssigt begrundet. Din begrundelse i tråden er ikke forretningsmæssig begrundet og derfor kan du ikke trække den fra.

Jeg har ikke sat mig ind i hvad din virksomhed laver, men find en "forklaring" på hvorfor det er nødvendigt at du har 2 bærbare. Det kan være alt lige fra du mangler en testmaskine, backup, udviklingsmaskine, andre styresystemer, en maskine med dit regnskab mv.

Jeg er helt sikker på at du kan finde mange grunde, der bygger på dit firmas behov og at du dermed kan trække den fra....

Henrik

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skulle nok kunne finde på en undskyldning hvis det bliver nødvendigt:)

mange tak..

 

Fra Regstup
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan ikke se en begrundelse for at du ikke skulle købe en pc mere, har da selv både en stationær, en bærbar og en lille 10 tommer til de dage, hvor jeg sidder meget i bilen, mener du, at dit budget/regnskab kan bære det, så gør det.

 

Venlig hilsen

Helle Pia

www.hpkontorservice.dk

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)