Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla! Programmør søges!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du eller kender du en programmør der er godt bekendt med PHP og især Joomla! ?

Vi er et webbaseret firma der skal have lave ny www.  www'en skal bygges op fra bunden, og vi har mange artikler der skal konveteres til det nye system.   Vi er åbne for ideer og input men er meget interesserede i Joomla! 

Vil du høre nærmere så ring 8853 7083 og snak med Charlotte.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Jeg prøvede at ringe til dig, Jeg har manden du efterlyser, han er dansker hedder Claus, han er vores Joomla mand, med år erfaring inden for Joomla og PHP.

Derudover sidder John Larsen også på vort kontor han leder udviklingen af AJAX, XML og Drupal samt lidt SugarCRM.

Du må geren ringe mit nummer er 5280 7156 eller sende mig en email durian79@gmail.com

Hilsen
Michael Jacobsen

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

 

Sidder lidt lang vækSmile, men send en mail til mig, gerne med en lidt mere detaljeret beskrivelse, Har du en opstart/deadline på opgaven?

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fint styr på joomla, og ejer og driver til hverdag joomlatutorials.dk. Jeg tror bestemt, at jeg kan hjælpe jer.

Om ikke andet, så kan i I hvert fald finde hjælp til joomla på mit website Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at sende en mail til kontakt@azurex.dk

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)