Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afgifter på slik m.m...?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Ved slet ikke om jeg får brug for så meget, eller hvor mange varer der egentlig er på sådan en 1/4 palle, men bliver det aktuelt, er det selvfølgelig noget jeg måske vil overveje :o)

Det afhænger jo helt af produkterne. Der er i hvertfald, hvis jeg husker rigtig, ca 480 poser Familie Guf mm på en mixet 1/4 palle og 600-700 poser Haribo på en 1/4 (10 krs poser)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, takker for svaret :o) er bestemt noget jeg vil overveje til den tid - så lyder det forhåbentlig også mindre voldsomt, hehe

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte på om nogen kunne fortælle mig hvilke felter der skal udfyldes, hvis jeg blot ønsker at købe varer hjem fra eksempelvis en tysk eller engelsk netbutik, med henblik på "videresalg" på min pointside? Kan ikke helt finde ud af hvilke felter der gør sig gældende i dette tilfælde.

Ligeledes - hvis jeg udfylder og indsender den, så kan jeg importere/købe hjem som jeg "lyster" uden at skulle gøre mere, eller hvordan og hvorledes fungerer det?

Linket til blanketten jeg har fundet frem til, som jeg går ud fra skal bruges i dette tilfælde er nedenfor:

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=84484&vId=0

Håber nogen kan hjælpe en novice her :o)

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal jo så afregne sukkerafgift en gang om måneden, hvor du angiver hvor meget du har købt.

Man kan få forskellige registreringer, så check hvilken der passer bedst for dig hos SKAT.

Men afregning månedsvis ( skal også angives selv om du ikke har købt en enkelt måned), slipper du desværre ikke for.

Du er velkommen til at tage dette via min private mail.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror han bliver henvist til grossisterne..Spurgte selv på pris på 10.000 poser ( 20-kroners) direkte hos nævnte producenter pr. levering til eksport, men det gider de ikke....

Mvh

jesper

www.sliknet.dk

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke hvor store deres omkostninger er ved mindre ordrer, hvis man altså kan kalde 10000 poser for en mindre ordre, men et eller andet sted underligt nok - specielt i disse tider :o)

Men må gå til SKAT og forhøre mig... Lidt en skam, for har allerede været lidt ude i europa og købe nogle enkelte ting hjem

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Tror han bliver henvist til grossisterne..Spurgte selv på pris på 10.000 poser ( 20-kroners) direkte hos nævnte producenter pr. levering til eksport, men det gider de ikke....

Mvh

jesper

www.sliknet.dk

 

Er ret sikker på de er til at tale med... Ellers kender jeg evt nogle hos både Malaco og Haribo, som måske kan hjælpe...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 4 ud af 4 (38 indlæg)