Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af slush-ice og ice-maskine fra Kina olign

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har nogle erfaringer, kontakter, eller andet interessant som han være med til at lette en evt. handel i Østen?

 

Jeg har forespurt på Tradekey.com, og har fået en del henvendelser, men ved ikke om alt er reelt.

Mine erfaringer faktisk 0 på dette punkt.

Hvis jeg køber sådan en maskine, skal jeg fortoldes, ik. Men hvor meget. Kan dette undgåes? I hvilke lande kommer der told på, og i hvilke ikke?

Venligst,

Andy

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der noget med at sådanne maskiner skal godkendes af de danske fødevaremyndigheder?

Jeg ved det ikke, men kunne godt forestille mig at de ville have en finger med i spillet omkring hvilke ting man putter fødevarer igennem.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Spinner.

Jeg hade for nogle år siden en masse maskiner og hoppeborge som jeg Lejet ud, alle sammen fra England og USA, og så gjorde jeg mit livs fejl, jeg ville godt spare nogle penge, så jeg købte en del maskiner fra Kina, og det skulle jeg ikke have gjort Smile nu ved jeg selvfølge ikke, hvad du skal bruge dem til, men til udlejling, der er kina modeller ikke gode nok med kvaliteten, der er jo også en grund til at det er meget svært at få syns papir på en hoppeborg fra Kina, hvis du ringer og spøger de firmaer som lejer Kina hoppeborge ud, om deres syns bog på hoppeborgen, så har de ikke nogen,

Så du skal passe på hvilken kvalitet du køber, det kan godt være du spare 50 % men så holder den måske kun 1 år og ikke 8 år som de andre.

www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anderes

Ja du har lidt rat, Smile man skal have nærings brev, og før man får det så skal de jo ud og se hvad man har, og afgøre hvad Smile Indifferent Sad man skal have.

www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spinner:

Nogen der har nogle erfaringer, kontakter, eller andet interessant som han være med til at lette en evt. handel i Østen?

 

Jeg har forespurt på Tradekey.com, og har fået en del henvendelser, men ved ikke om alt er reelt.

Mine erfaringer faktisk 0 på dette punkt.

Hvis jeg køber sådan en maskine, skal jeg fortoldes, ik. Men hvor meget. Kan dette undgåes? I hvilke lande kommer der told på, og i hvilke ikke?

Venligst,

Andy

Ja, du skal svare told af dit indkøb+fragten til dansk grænse. Toldsatserne finder du på SKAT's hjemmeside.

Du skal svare told af alle indkøb udenfor EU.

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 13
Fra  Partyfyn.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

du kan evt skrive en mail til mig på info@partyfyn.dk     hvis du vil vide noget mere om kina maskiner og evt andre slush ice maskiner.

 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)