Hej aminoer, Hvor indsætter man udgifter til løn af medarbejder i sit regnskab? |
Lønsystemet Danløn taler sammen med de mest anvendte regnskabsprogrammer - så det blive nemt at lave løn.
Lønsystemet Danløn taler sammen med de mest anvendte regnskabsprogrammer - så det blive nemt at lave løn. |
Der må være nogen der kan hjælp:) |
Du skal have en kontogruppe vedrørende personaleudgifter, den ligger der som standard i de fleste regnskabsprogrammer. Ofte lige under vareforbruget men før husleje og andre faste omkostninger. Du skal holde øje med bogføringen, for det er jo ikke nettolønnen (det, du udbetaler til medarbejderen), der er din udgift: Det er bruttolønnen, som består af nettolønnen + AMbidrag + A-skat + feriepenge som minimum.
|
Har du brugt et lønbureau som Danløn eller dataløn ? Jeg vil gerne give dig et eksempel på hvordan det posteres, Du kan skrive til min email på min hjemmeside, så sender jeg et regneark med eksemplet.
Hilsen
John JHN Bogføring
|
Hej John, Ja jeg bruger danløn. Det ville være rigtig lækkert.. Jeg tror du glemte at skrive din hjemmeside:) Mvh Nis |
Prøv denne her http://jhnbogforing.dk/ Fandt den i hans profil /allan |
Kiggede ellers i hans profil:) men det er stadigt tidligt... |
Hmmm..lyder besynderligt.....dit firmanavn tyder ellers på, at du har med tal/bogføring at gøre! Hvis du ikke kan bogføre løn, har du valgt en forkert branche! |