Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP - erstatning kræves

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære aminoer

Jeg er løbet ind i et erstatningskrav. Min viden inden for området er minimal så derfor håber jeg på at få hjælp fra jer.

 

Jeg har en lille webshop, hvor jeg sælger accessories. I den forbindelse har jeg en leverandør i København.

Denne leverandør var jeg så sidste år ovre at besøge i hans lille butik på vestergade. En butik der bar præg af rod, kasser og et lukket kasseapparat. Jeg fik derfor i den forbindelse indtrykket af at butikken var lukket, mente også de snakkede noget om det, men er slet ikke sikker.

Jeg fik altså derfor det indtryk at de kun solgte b2b nu og havde lukket den lille butik.

Det skrev jeg så under beskrivelsen af firmaet på min webshop, og det er her problemet opstår.

 

Det fandt han så ud af for et par måneder siden og skrev egentig venligt nok til mig at det ikke passede. Jeg ændrede det derfor straks.

 

Problemet er nu at han vil ha'  erstatning for det tabte. Kan han få det?

 

Har set i mit analytics at 800 har søgt efter hans firmanavn og klikket på det for at komme ind på min side.

 

Hvad siger i?

lamt? eller holder det vand

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  logfit Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Han har vel ikke betalt noget for at stå på din hjemmeside? Så kan egentlig ikke se hvad han skulle have erstatning for?

Så er der åben beta på logfit.dk - Din gratis online træningsdagbog.

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Han skal vel kunne dokumentere et decideret tab for at kræve erstatning. Eller vil han anklage dig for injurier?

Spørgsmålet er, om du ønsker at beholde ham som leverandør. Hvis ikke, ville jeg nægte at betale - han har jo stadigvæk tjent på at sælge sine varer til dig.

Hvis du gerne vil fortsætte samarbejdet, kan I måske finde et forlig.

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Han vil have erstatning for tabt fortjeneste i hans butik på Vestergade fordi han mener folk har troet den var lukket.

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt vil jeg gerne fortsætte med at have ham som leverandør. Men jeg vil ærligt talt ikke betale for at have skrevet noget i god tro.

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget helt andet jeg tænkte på.

Jeg har hverken gemt screenshots eller tekster på hvordan mit site har set ud over det sidste år så jeg har ingen beviser for præcis i hvilken periode, der har stået at hans butik var lukket. Hvordan står jeg med hensyn til det - og er det noget man kan finde frem?

Tak for svar...

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan være heldig at der er gemt noget i googles cache, eller waybackmachine:

http://www.googleguide.com/cached_pages.html

http://www.archive.org/web/web.php

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel hans opgave at bevise det.

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

DOBBELTPOST

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

No luck.. siden er sikkert for lille

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)