Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tip: Aloe Vera læskedrikke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Dubai
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg er i udlandet stødt på en koreansk læskedrik indeholdende Aloe Vera frugtkød. Hvis man normalt associerer Aloe Vera med after sun lotion så lyder det umiddelbart bizart, men den er faktisk ganske velsmagende på en varm sommerdag. Producenten bag læskedrikken hedder Paldo.

Jeg tror ikke produktet findes i Danmark, men hvis det gjorde, så ville det kunne blive populært. Tippet er hermed givet videre til dem, som ønsker at importere noget nyt og anderledes.

 

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu ikke helt fremmed med aloe vera drik i Danmark. Jeg kender minimum til to producenter, hvis produkter du kan købe herhjemme.

Der er dog ikke tale om læskedrikke, men aloe vera drikkegel, som er en tyk, næsten sirupagtig konsistens, som man kan blande med fx juice.

Produkterne kommer fra LR Health & Beauty Systems (som jeg forhandler) og konkurrenten Forever Living Products.

De produkter, jeg forhandler, kan findes i min butik: http://www.holidayshop.dk/catalog/advanced_search_result.shop?keywords=aloe+vera+drinking+gel

Er der nogen, der ønsker yderligere informationer, skal I endelig ikke tøve med at kontakte mig :)

Fra Vollsmose
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  hrhobby Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

den anden som det siges er fra forever og den er meget læskende

og man kan læse mere på

http://www.myaloevera.dk/hrbodycare

hvis man selv kunne tænke sig at handle med det kan man læse om dette på

mulighed.info

mvh Rene Agergaard

http://www.hrhobby.dk hobbybutik på nettet og fysisk i Vollsmose.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Aloa Vera stødte jeg på for første gang heri Thailand, som drik! Planten er kendt for dens helse bringende virke, og skulle på samme måde som brugt på huden være god for de indre organer. Plante som stammer fra Afrika er kendt for des brug som bedøvende og resende af sår.

Det skylle være muligt at bringe denne drik på marked i en fiks og forbrugen venlig pakning mener jeg at der ligger en mulig succes i at markeds føre en sådanne.

Men generalt for sådanne produkter skal kunne slå igennen er det ved rekalme eller ved oplysnings kampanjer. Har du planer herom og økonomi til dette, så kan jeg godt finde den rigtige Aloe Vera leverandør.

Hilsen Michael

mcj@loxinfo.co.th

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

All of our aloe drinks are using fresh aloe pulps and gel directly from our aloe farm, you will find our aloe drinks more fresh and natural, without any aloe powder. We are looking for distributors for the whole world market.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)