Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første videotutorial. Feedback ønskes!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Sorensen:
Nu er din side bogmærket ihvertfald

Tak for det Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Camtasia - det synes jeg er godt, og det kan lave zoom automatisk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg bruger Camtasia - det synes jeg er godt, og det kan lave zoom automatisk

Tak for det - jeg tjekker det lige ud Smile

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med andre indlæg om at du skal have fat i en bedre mikrofon - ihvertfald på et tidspunkt.

Din stemmeføring er god, den er dejligt levende, som gør at indholdet ikke virker så tørt, som det ellers kunne. Til gengæld synes jeg du snakker meget hurtigt, hvilket nok ikke er fordelagtigt, når du prøver at forklare noget.

Du kommer også ind på hvad FTP står for, hvilket - i mine øjne - ikke er rasende relevant for at installere Joomla - og slet ikke for newbies (Keep it simple).

Når du nu er en begynderguide ville jeg nok også fravælge synonymer, såsom webserver, webhotel og host og 'connecte' og 'forbinde' - det bidrager kun til forvirring.

Når alt dette er sagt, synes jeg, du er på rigtig god vej. Jeg er ikke tvivl om, at dine næste videoer bliver rigtig gode. Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for din kritik Bjarke. Det var bestemt et svar, som jeg kan bruge til noget!

Jeg eksperimenterer lige nu med lydindstillingerne til min mikrofon og tror måske jeg har fået det til at lyde lidt renere nu. Jeg uploader lige en ny video snart, og så kan jeg forhåbentligt få jeres besyv med.

Mht. forklaring af FTP osv. så har jeg gjort mig en del overvejelser over hvor teknisk jeg skal gøre det. Kan godt ske, at man skal helt undlade at bruge de tekniske termer osv... Men på den anden side er det vel også rart for folk, at de kan lære lidt om det? eller forvirrer det bare mere end det gavner ?

Mht. webserver og webhotel mm, så har du helt ret. Det skal gøres simplere!

 

@deMib: Jeg har nu downloadet Camtasia - og hold da op hvor har du ret. Det er jo et knald godt program. Tror en licens til dette program kommer til at stå højt på min ønskeseddel til min snart kommende fødselsdag Smile

 

Tusind tak til alle for feedback - det er til stor hjælp for mig!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:
Mht. forklaring af FTP osv. så har jeg gjort mig en del overvejelser over hvor teknisk jeg skal gøre det. Kan godt ske, at man skal helt undlade at bruge de tekniske termer osv... Men på den anden side er det vel også rart for folk, at de kan lære lidt om det? eller forvirrer det bare mere end det gavner ?

Personligt synes jeg at det er godt at faa forklaret disse "udtryk"

 

 

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jeg har lige set din Google Analytics video. Her er lige et par kommentarer.

  1. Overordnet set synes jeg, at du gør det ret godt.
  2. Du bruger "og så videre" en del gange. Til gengæld var det først hen mod slutningern, at jeg lagde mærke til nogle "øhh'er".
  3. I den første del af videoen gennemgår du indholdet af brugerfladen, hvor du aktivt bruger musen. Derefter kommer der en "anden del", hvor du forklarer om hvad man kan bruge Google Analytics til, uden at der egentlig sker ret meget på skærmen. Jeg tror, at det vil give et mere professionelt indtryk, hvis du enten holder dig til eet emne eller også annoncerer mere tydeligt, at du skifter over til at fortælle om, hvad man kan bruge Google Analytics til (i stedet for hvordan man bruger det som i den første del).

Det var blot lidt umiddelbare tanker. Jeg skal snart til at kigge på Joomla og Google Analytics til en ny hjemmeside, så fortsæt endelig med at lave tutorials :-)

Med venlig hilsen

Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Arrrgghhh, hvad f..... skete der med mine bullets Big Smile

/Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for endnu et godt input! Det er taget til efterretning. 

- Og bare rolig, jeg skal nok forsætte med at lave tutorials...I've just gotten started Big Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 3 (23 indlæg)