Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DR Kontant: På fiskeri i hajfyldt farvand

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det kunne såmænd være interessant at se Lasse-mand tage en snak med sine kunder

Ved nærmere eftertanke kvajer de sig egentlig, de annoncehajer. Hvis de blot tog de 1.600 kr. og ikke plagede folk mere, så ville disse sager sikkert aldrig komme i medierne. Folk ville nok bare sige at det var dumt at de hoppede på den, og så betragte de 1.600 kr. som lærepenge. Men det er jo deres ekstreme afpresninger som skaber så store problemer for annoncehajerne. Hver gang der kører en sag i medierne er det store beløb der snakkes om. At den lokale kunstner er blevet snydt for 1.600 kr. skaber ingen overskrifter...

mvh Carsten
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor var det grimt... Især den purk, der sad med det smørede smil på læberne på altanen, da DR afspillede deres fupnumre i baggården.

Lasse Schou og hans kompagnon sørger i øvrigt for at kassen er helt og aldeles tom. Formentlig fordi de tror, at de dermed kan undgå at skulle betale erstatningskrav, hvis de taber en retssag. Mon de er så kreative eller bare udbetaler høje lønninger til sig selv? Hvis sidstnævnte, så kan de høje lønninger jo omstødes i forbindelse med en konkurs. Man har lov at håbe.

Lidt regnskaber til de nysgerrige

IT Support Danmark ApS 2005:

http://www.filefactory.com/file/52f347/

Dansk Tele Support ApS 2005:

http://www.filefactory.com/file/a9e064/

Lasse Schous holdingselskab 2005:

http://www.filefactory.com/file/4836a8/





Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er jeg ikke den store regnskabsekspert - men både Dansk Tele Support Aps og IT Support Danmark virker som enormt usunde selskaber :)

Det er da altid noget vi kan glæde os over. Begge selskaber kører med underskud, er dårlige til at "kradse" penge ind og værre endnu så er deres gæld alt sammen kortfristet (læs: dyr)

Lad os alle være lidt skadefro over, at korthuset nemt kan væltes
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja et korthus vælter nemt - men de er desværre også meget lette at bygge op igen.

 

Vi må håber det snart bliver muligt i dansk lov, at forbyde den slags peroner at oprette et firma - han er jo ik andet end en ung konkursrytter eller godt på vej til at blive det.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg hader dem også, MEN er jeg den eneste der tænker på det sidste ord fra kontant som opfordrer til en ny lov hvor det skal være ulovligt at ringe ud til virksomheder?  "at regeringen sidder på hænderne", fordi man ikke har vedtaget en lov hvor du ikke må ringe ud og gøre opmærksom på dit produkt. Han siger at man selv skal være blevet kontaktet først??

 

Hvad f.. betyder det for alle mindre virksomheder som ikke har råd til at lave markedsføring for millioner?

 

Men så kan du jo altid købe en annonce i avisen istedetfor...men hos hvem ?? :-)

 

 

Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
""Hvor var det grimt... Især den purk, der sad med det smørede smil på læberne på altanen, da DR afspillede deres fupnumre i baggården.""

Hvad kan jeg sige, andet end at så fik jeg da 5 min´s berømmelse på tv
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
>> Hvad kan jeg sige, andet end at så fik jeg da 5 min´s berømmelse på tv

Hmm, igen en overflødig og stupid kommentar fra den anonyme von h.

Mon ikke du skulle prøve selskabet på dating.dk eller lignende, hvis du mangler nogen at tale med.
Ja undskyld, men bryder mig almindeligvis ikke om din tone eller  reifikatoriske signatur :-)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 26-10-2006 12:02:09 Forfatter: von h ''''Hvor var det grimt... Især den purk, der sad med det smørede smil på læberne på altanen, da DR afspillede deres fupnumre i baggården.''''

Hvad kan jeg sige, andet end at så fik jeg da 5 min´s berømmelse på tv

 

Hvis du har ikke noget fornuftigt at bidrage med i en diskution eller en samtale, så lad venligst være med at skrive et indlæg. Hvis det er fordi du savner folk at snakke med. Ja så kan jeg da give dig en lille liste her hvor du kan finde folk der er villige efter at bare tale med en eller anden.

 





www.friendfinder.com (det er nok denne her du personligt ville få mest ud af)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)