Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man trække en betaling tilbage?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

Githa:
Jeg har overført et beløb via netbank - kan man få det trukket tilbage af banken, når man ikke har fået udleveret sine ting, som man har betalt for?

Nej, så bør du betale med dankort/VISA-kort eller paypal, hvis du ønsker den form for sikkerhed.

Min gamle bank SparNord kunne trække penge tilbage fra både paypal og overførelser fra netbank til netbank, så der er altså ikke noget hold i den påstand.

Banker kan utroligt mange ting hvis de er samarbejdsvillige- jeg taler af egen erfaring!

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Githa:
Jeg har mailet flere gange og jeg tror simpelthen ikke på disse mails pludselig ikke når frem til personen - det har jeg aldrig før været ude for de ikke gjorde.

Er det en online side eller privat ?

/allan

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Githa:

Nej jeg har ikke forsøgt ringe, orker det simpelthen ikke, har mere end rigeligt om ørerne...

Det er ikke som sådan en vare, men en ydelse, mit regnskab.

Den tid du har brugt på denne tråd kunne du have brugt bedre ved at ringe til din revisor eller sende ham en mail!Zip it!

Dit regnskab har åbenbart ikke den store betydning for dig?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Tommy:

Githa:
Jeg har overført et beløb via netbank - kan man få det trukket tilbage af banken, når man ikke har fået udleveret sine ting, som man har betalt for?

Nej, så bør du betale med dankort/VISA-kort eller paypal, hvis du ønsker den form for sikkerhed.

Min gamle bank SparNord kunne trække penge tilbage fra både paypal og overførelser fra netbank til netbank, så der er altså ikke noget hold i den påstand.

Banker kan utroligt mange ting hvis de er samarbejdsvillige- jeg taler af egen erfaring!

Din bank kan ik trække en bankoverførsel retur... Det må de ik!!! Det eneste de kan og må, er at kontakte modtagers bank og fortælle om situationen, og få denne bank til at spørge modtager, om pengene må overføres retur. Modsætter modtager sig dette, kan bankerne intet gøre uanset beløbets størrelse...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Den tid du har brugt på denne tråd kunne du have brugt bedre ved at ringe til din revisor eller sende ham en mail!Zip it!

Dit regnskab har åbenbart ikke den store betydning for dig?

Det kunne vel være at han holder fri med telefonerne slukket?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:
Det kunne vel være at han holder fri med telefonerne slukket?

Ja Niels, men det finder hun jo kun ud af ved at prøve et ringe til ham....

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Jonas:

Tommy:

Githa:
Jeg har overført et beløb via netbank - kan man få det trukket tilbage af banken, når man ikke har fået udleveret sine ting, som man har betalt for?

Nej, så bør du betale med dankort/VISA-kort eller paypal, hvis du ønsker den form for sikkerhed.

Min gamle bank SparNord kunne trække penge tilbage fra både paypal og overførelser fra netbank til netbank, så der er altså ikke noget hold i den påstand.

Banker kan utroligt mange ting hvis de er samarbejdsvillige- jeg taler af egen erfaring!

 

Din bank kan ik trække en bankoverførsel retur... Det må de ik!!! Det eneste de kan og må, er at kontakte modtagers bank og fortælle om situationen, og få denne bank til at spørge modtager, om pengene må overføres retur. Modsætter modtager sig dette, kan bankerne intet gøre uanset beløbets størrelse...

Så siger vi bare at de ikke må det, det er helt okay med mig. Jeg ved bare hvad SparNord gjorde for mig dengang jeg havde brug for det. Yes

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Githa:

Nej jeg har ikke forsøgt ringe, orker det simpelthen ikke, har mere end rigeligt om ørerne...

Det er ikke som sådan en vare, men en ydelse, mit regnskab.

Den tid du har brugt på denne tråd kunne du have brugt bedre ved at ringe til din revisor eller sende ham en mail!Zip it!

Dit regnskab har åbenbart ikke den store betydning for dig?

 

Tja det kunne jeg vel... men mails har jeg sendt rigeligt af.

Og jo mit regnskab betyder noget for mig, men det gør min familie også og derfor skal jeg deltage i planlægning af begravelse og samtidig gøre sjove ting med min søn.

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal har en form for sikkerhed indbygget - jeg er aldrig kommet længere end til at udfylde en klage, som så eksaleres såfremt sælger ikke svare. Har dog bekendte, som har trukket penge tilbage.

Opbygningen med credit og kreditkort, har jeg dog ikke sat mig godt nok ind i.

Jonas:

Så siger vi bare at de ikke må det, det er helt okay med mig. Jeg ved bare hvad SparNord gjorde for mig dengang jeg havde brug for det. Yes

Det tror jeg så ikke du gør, men du kunne have lært  det i denne tråd. Spar Nord har enten spurgt modtager-banken høfligt eller refunderet beløbet af egen lomme, fordi du synes du er så fantastisk en kunde (ikke så sandsynligt, at de kunne finde på den slags). Spar Nord kan ikke rende og hæve penge fra konti i Danske Bank som det passer dem.

Hvis du overføre penge til mig, for køb af et par flotte solbriller jeg har til salg, så er det mine penge. Der er ikke noget med at man kan tilbageføre noget - det tætteste vi kommer på, er hvis min bank vælger at overføre et tilsvarende beløb retur... og hvis de gør det, får de en røvfuld. De skal ikke blande sig i hvorvidt det er dig, mig eller postdanmark der ligger inde med varen - så må du igang med en civil retssag.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

Det tror jeg så ikke du gør, men du kunne have lært  det i denne tråd. Spar Nord har enten spurgt modtager-banken høfligt eller refunderet beløbet af egen lomme, fordi du synes du er så fantastisk en kunde (ikke så sandsynligt, at de kunne finde på den slags). Spar Nord kan ikke rende og hæve penge fra konti i Danske Bank som det passer dem.

Hvis du overføre penge til mig, for køb af et par flotte solbriller jeg har til salg, så er det mine penge. Der er ikke noget med at man kan tilbageføre noget - det tætteste vi kommer på, er hvis min bank vælger at overføre et tilsvarende beløb retur... og hvis de gør det, får de en røvfuld. De skal ikke blande sig i hvorvidt det er dig, mig eller postdanmark der ligger inde med varen - så må du igang med en civil retssag.

Helt enig Yes Chancen for at vinde i Lotto er større, end at en bank evt lægger penge ud, eller betaler penge af egen lomme...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)