Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det og få lavet et webshop system...

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:
Så det vil sige at man skal investerer 800.000-1.000.000 kr. for at få et lignende system op at stå som Scannet olign. på ren programmering, sådan at vi kan tilbyde hjemmesider og webshop løsninger til alle. Er det korrekt forstået?

Det er vist ikke helt så simpelt. Der bliver nødt til at komme lidt flere detaljer på bordet. Nok ikke noget der lige kan skrive let i et forum. Prøv at arbejd lidt med en mere struktureret krav spec.

Det nytter ikke bare at kopiere Scannets shop. De har fx ikke særligt søgevenlige url'er noget som vist er lidt af et krav disse dage. Så bare blank sige "kopier Scannet" er vist ikke lige det i vil Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Det var nu heller ikke fordi jeg ville kopierer Scannet, det var blot et eksempel så folk forstod mit spørgsmål - at her var tale om et helt system bygget op fra bunden og ikke blot en eller anden webshop :)

Vi har ikke sat os ned og talt om enkelte detaljer - det her var mere for at få en ide om hvad sådanne ting koster - grunden til at vi overhovedet er kommet på tanken er at vi gennem noget konkurs bo er kommet i besiddelse af en masse hardware for rigtig mange penge, som kunne benyttes til en sådan løsning - vi tænker også i andre baner - men man skal jo se på mulighederne ik? :) - maskinerne skal jo ikke bare stå og samle støv.

Så dette var egentlig bare lige for at stikke en finger i luften og se hvor vinden blæser...

Men nøgleordene ville jo være bedre administrations moduler, flottere templates og nemmere redigering af disse osv osv - sådan at det er en løsning til sådan en som mig, der gerne vil men ikke kan, medmindre det er fuldstændig nede på jorden, men alligevel med et super fedt finish. Ved godt det er meget bredt sat op, men hvis man skal gøre det skal det gøres ordentlig ellers kan man nok ligeså godt kopierer Scannet :P

Bendtsen

 

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:
Jeg kan se i har forstået mit spørgsmål korrekt - hvis man nu siger 1-2000 timer - et overslag på en timepris vil være rigtig godt? Jeg går ud fra at det er lidt nogle dyre drenge der skal i sving her :)

 

Hvorfor ikke bare benytte de standard application til hosting, reseller, billing etc. der i forvejen er på markedet.

Template/pakken der så bliver "spyttet" over disken i setuppet kan være hvilket somhelst ecommerce produkt.

Den skal blot standardiseres. hvilket der uden tvivl er et have af leverandører af forskellige webshops på dette forum der spontant vil være behjælpelig med... :-))

Så mangler du blot at outsource Support, Service, Etc... 

Altså, jeg mener bare, hvorfor opfinde den dybe tallerken flere gange...? - Det er vist også en filosofi der er fundamentet i en del argumentation. Og, i min optik, holder meget godt vand.

 

 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Singularity:

Hvorfor ikke bare benytte de standard application til hosting, reseller, billing etc. der i forvejen er på markedet.

Template/pakken der så bliver "spyttet" over disken i setuppet kan være hvilket somhelst ecommerce produkt.

Den skal blot standardiseres. hvilket der uden tvivl er et have af leverandører af forskellige webshops på dette forum der spontant vil være behjælpelig med... :-))

Så mangler du blot at outsource Support, Service, Etc... 

Altså, jeg mener bare, hvorfor opfinde den dybe tallerken flere gange...? - Det er vist også en filosofi der er fundamentet i en del argumentation. Og, i min optik, holder meget godt vand.

 

 

Helt enig!

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det vil sige man kan lave noget som ligner ns eget men hvor man egentlig bruger andres løsninger, og så kan det krydres lidt med bedre templates?

Er det korrekt forståe?

Bendtsen

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:

Hej

Det vil sige man kan lave noget som ligner ns eget men hvor man egentlig bruger andres løsninger, og så kan det krydres lidt med bedre templates?

Er det korrekt forståe?

Bendtsen

Ja da. Bare se på nogen såsom: http://www.goldenplanet.dk/. Det shop system de leverer er bygget på open source systemet osCommerce (så vidt jeg er orienteret).

Der ville ikke været noget i vejen for at i tog et open source system og "gjorde til jeres eget" (tjek lige licensen inden selvfølgelig).

 

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen

Alle e-cart kan få specificerede url dette er en  vigtig del af din søge optimering at der er synergi mellem disse og indhold.

Har du brug for en af de nøvnte shops så kan vi lave disse, du kan ringe til mig på 5280 7156 eller dende mig en mail på durian79@gmail.com

 

Hilsen Michael

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)