Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det og få lavet et webshop system...

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg kunne godt tænke mig og høre om der var nogen der har en ide om hvad det vil koste og få udvikklet et webshop system a la Scannets olign.

Og en ting mere, hvem kan lave sådanne, nogle herinde fra?

Bendtsen

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ikke for at være uhøflig men prøv at skrive

webshop scannet

i søgeboksen og søg så skal du bare se :) der finder du hurtigt dem som kan lave dette og ca hvad priser ligger på. For det handler om hvad mere præcist du skal bruge.

/allan

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Det er helt ok, tak for tippet :)

Bendtsen

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen,

Send mig en mail med lidt flere detaljer angående dine ønsker omkring din webshop, og jeg vil så regne et tilbud til dig fra det tilsendte.

IndoSoft er en dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske IT/Media firmaer, Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars
Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Har lige set dem igennem, men ingen af disse besvarer umiddelbart mit spørgsmål - måske har jeg ikke formuleret det helt korrekt - jeg tænker ikke på opsætning af en webshop eller lign. - jeg tænker på et helt system a la Scannet olign. dvs. alt det der ligger bag til at man kunne tilbyde lignende løsning.

Jeg har ikke indblik i hvor omfattende sådan en manøvre er, men er i den situation hvor jeg sammen med nogle andre mere IT kyndige personer har købt hardware til at kunne hoste webshops og køre sådan en løsning - ikke at det nødvendigvis skal bruges til dette da vi også har andre ideer - men jeg synes det kunne være interessant hvis nogen havde en ide om dette, så vi kan se om det egentlig er en mulighed i forhold til pengekassens størrelse :)

Nogle der har et bud?

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Igen det er ikke design af en webshop jeg er ude i, men er ude efter hele setuppet bag en løsning så man selv kan tilbyde folk en løsning som scannet olign.

Bendtsen

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil gerne have udviklet et shop system fra bunden?!

Prøv at tage fat i Mikkel DeMib herinde. Han er vist een af de sidste jeg har hørt om der har udviklet sin egen shop løsning fra bunden (redpitt). Umiddelbart ville jeg sige at du skal kunne investere 500-1000 timer for at kunne starte med noget. Dvs en forholdvis stor investering.

Var det ikke en ide at kigge på noget open source fx osCommerce eller Magento (som vi sælger løsninger på)?! 

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen,

Jeg forstod nu godt din foerste mail, skulle da nok mene at vi kunne lave et setup ala scannetSmile

Med venlig hilsen

Lars

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen

 

Bendtsen:
men er i den situation hvor jeg sammen med nogle andre mere IT kyndige personer har købt hardware til at kunne hoste webshops og køre sådan en løsning

Skal jeg forstå dig sådan i er nogle gutter som har en server og webshop som i gerne vil køre sådan ala scannet ?

Evt leje den webshop ud til kunder ?

 

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:
Han er vist een af de sidste jeg har hørt om der har udviklet sin egen shop løsning fra bunden (redpitt).

Det har jeg også så har du hørt om 2 Smile

Rasmus Lindgren:

Umiddelbart ville jeg sige at du skal kunne investere 500-1000 timer for at kunne starte med noget. Dvs en forholdvis stor investering.

Var det ikke en ide at kigge på noget open source fx osCommerce eller Magento (som vi sælger løsninger på)?! 

Enig men hvis de vil have deres egen og har kassen er det vel ok ?

/allan

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)