Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på websitesalg.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

I like it har tilføjet den til min linkportal i kategorien 'Webmasterstuff' Big Smile

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:
I like it har tilføjet den til min linkportal i kategorien 'Webmasterstuff' Big Smile

 

??

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan,

Jeg er enig omkring din W3C forklaring, men synes stadigvæk det er ligegyldigt hvis det virker i alle browsere, da det bare er en formalitet.

Så fortæl mig hvad der ikke er pænt ved koden? Den er opbygget med DIVS og korrekt brug af CSS. Jeg er udemærket klar over du blot oplyser om fejl, og synes jeg er rigtig fedt og pænt af dig, da jeg ved det er det folk sætter pris på, og ville jeg selv gøre. Men du lyder mere kritiserende end hjælpsom med følgende ord:

"Koden er pæn ? så er det da fordi du ikke har se ordenlig kode ??"

link mig til noget af dit arbejde, så vil jeg da meget gerne se din defination af en "ordentlig kode".

Jeg har arbejdet med websites i godt og vel 8 år, jeg "snakker" flydende PHP, Javascript (ExtJS, jQuery og lidt Mootools), HTML, CSS og jeg ved godt hvornår en kode trænger til "en kærlig hånd". Dette er bl.a. ved brug af "style" istedet for "class" eller "id", og ved brug af tables og en masse andre ting. Og jeg har gennemgået koden, og jeg synes det ser pæn ud. Selvfølgelig er der nogle steder hvor den lige misser, og hvad så? Sitet virker, den kan findes på google, den er let for øjet, den har fedt indhold, så synes det er ligegyldigt.

Jeg tror han søger lidt feedback på design, brugervenlighed, indhold, potentiale, idéer til videreudvikling osv. og til ikke selve koden. Så ville eksperten.dk nok være et bedre sted skulle jeg mene.

Og ikke misforstå mig. Jeg synes det er fedt du giver kritik på koden, men så hjælp manden med hvad han kan gøre bedre fremfor at sige at koden ikke er pæn, for det synes jeg lige du skal dobbeltchecke.

Men altid rart med lidt pingpong når der skal gives feedback Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig nice side. Brugervenligheden og funktionerne er i top og det er nu vigtigst af alt. Om koden så har fejl, må du høre fra de andre.

Har også selv oprettet mig som bruger på siden og smidt et domæne til salg. Det kunne jo være man var heldig og kan godt lide at støtte et projekt som dette.

Fra Smørum
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg synes det er en fed side du har fået lavet, dog har jeg 3 småting..

1) Jeg kiggede lidt rundt på de sider der bliver solgt, og der fandt jeg så www.bilsafari.dk, og klikkede ind på den, og så kom der en ny side, dog med det samme design og farver. Kan jeg ikke lide.. :)

2) Jeg sidder på en lille skærm lige nu, så siden får ikke rigtigt "luft" nok, prøv at se billede:

 

3) Jeg synes der er mange menu-punkter, betingelser kan evt. stå i bunden.. :)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

David Jurs:

vi har lige åben en ny site som sælge website.

Er du ikke interesseret i at køre websitesalg.dk videre, eller er det et uheld at domænet er deaktiveret?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til at websiden er nede P.T.

Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Fra  IP-installers - IPSalesforce Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Klüwer:

David Jurs:

vi har lige åben en ny site som sælge website.

Er du ikke interesseret i at køre websitesalg.dk videre, eller er det et uheld at domænet er deaktiveret?

Nu ser det desværre ud til, at WebsiteSalg.dk igen er nede. Crying Og det er ærgerligt, for det er s'gu en god side! Smile

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den er desværre også nede her?

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmi :

Ja den er desværre også nede her?

Det har den været før, mon der ikke nogen der prøver at hacke siden.

Ved sku ikke hvorfor den hele tiden er oppe og nede :P

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)