Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

spilmonopol

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Er sider som www.bidster.comwww.bidrivals.dk og www.wongo.dk egentlig lovlige i Danmark?
Skal man have en special tilladelse/licens, har  nemlig overvejet at oprette en lignende side selv.
Eller kan flytte forretningen/siden til udlandet og stadig fortsætte i dk?

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Undrer mig lidt over hvad de links har med spilmonopolet at gøre? eller er det bare mig?

MVH
Hans

Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

indlægget skulle have en overskrift, synes det var meget passende...

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er jo ikke noget med spil at gøre? Spilmonopolet er da i mine øjne, odds, sport, væddemål. Det her er auktionssider? Må indrømme jeg har svært ved at se sammehængen. Men det er nok bare mig. Beklager i så fald.

MVH
Hans

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener at der er en regel for hvor meget man kan bruge og holder det sig under den grænse, så er det lovligt. Lidt ligesom når man kan ringe ind til det program på Kanal 5 med pengesedler på opslagstavlen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det rigtigt, at spilmonopol indgår i odds sports og væddemål, men de her sider er nu ikke helt almindelige auktionsider, jeg har nemlig læst at, nogle mener at der er en form for gambling. og så vidt jeg ved, er det ikke lovligt at oprette en gambling side.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ok, hvis man vender det sådan ja. Hmmm. prøv at hør spilmyndigheden hos skat?

Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm...har tjekket skat´s hjemmeside, kunne ikke finde noget brugbart...

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

devrima:

hmm...har tjekket skat´s hjemmeside, kunne ikke finde noget brugbart...

 

 

Fik på et tidspunkt tilbudt at komme ind i noget lignende som MLM, men svarede at det var ulovligt. Hende der ville have mig med svarede igen med at det imodsætning til flere af deres konkurrenter ikke var ulovligt, da de holdte sig under nogle maksimum beløb. Hun sendte nogle paragraffer med, men det er et par år siden, så det er desværre tømt fra papirkurven. Men hvis du kan finde det MLM via google, så har de sikkert alt det lovmæssige til at stå på hjemmesiden.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Spillemonopolet ligger helt klart hos "Danske spil", det tidl. tipstjenesten som indtil nu er de eneste som har en aftale med supermarkeder osv. til at sælge spil. Dog arbejder flere og flere på at bryde dette monopol, et monopol som jeg også selv så afskaffet.

 

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)