Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Timeløn tømrer

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:

Anders Christensen:

Og udover det så kan du roligt regne med ca 25% oven i din løn, til sociale udgifter, ferie osv, så rammer du ikke helt i skoven.

25% er ikke nok.

Husk på at arbejdsskadeforsikringen er temmelig dyr for den branche.

Det havde jeg ikke lige helt regnet ud - Jeg ved bare at vores arbejdsskadeforsikringer eller hvad den der lovpligtige forsikring nu hedder, koster omkring 1100 kroner om året så vidt jeg husker.

Men det er jo egentligt ganske logisk at det er dyrere for en håndværker der kravler rundt på taget end en "kontornusser" som mig der tilbringer det meste af tiden med fingrene dybt begravet i tasteturet.

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Kongslund:

Asbo-Nørgaard:

Vi er 2 tømrer som er ved at starte eget firma.

Udfører I arbejde i Århus-området? I så fald har jeg muligvis en opgave til jer med at installere energivenlige vinduer i en lejlighed.

Hvis ikke de gør, så kan du sende mig en privat besked, så skal jeg henvise dig til en rigtig god og fair tømrer i Århus-området. Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi betaler vidst i størrelsesordenen 6-8.000 pr. mand for den samme forsikring.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

TM2Byg:

Vi betaler vidst i størrelsesordenen 6-8.000 pr. mand for den samme forsikring.

Det er sgu lidt en forskel må man sige - Men okey, risikoen for at jeg saver benet af mig selv eller falder ned fra et højt tag er vist ret begrænset, ihvertfald på arbejde.. Der er den største risiko vist livsstilssygdomme eller ondt i ryggen.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

jep, og tror faktisk vi er tættere på 8 end på 6K Sad, mener det er små 5 kr. i timen. Dertil kommer diverse andre forsikringer, så lander vidst på mellem 7 og 8 kr/time i forsikringer.

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så skal man ikke glemme erhverv og produktansvars forsikring, samt forsikring af værktøjet når det er i bilen eller hos kunden. Man har jo heller ikke tid/råd til at vente hvis man bliver syg, så en sundhedsforsikring, den koster jo kun 1.800,00 pr. mand/år. men det løber hurtigt op... Kontoeret skal vel også forsikres, der er hurtigt for mange penge.

 

Man kan så også vælge den anden grøft, min advokats holdning om forsikringer er: " De er for fattigrøve og tøsedrenge" Hvis forsikringer kunne betale sig havde Topdanmark og tryg ikke overskud...Wink

Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tager 320 i timen plus moms..

Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Men vi har jo også haft firmaet i flere år... Start evt på 280-300 plus moms. og når du har opbygget en kundekreds og kan "tillade" dig lidt mere, så hop op på 320-350 :)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)