Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er min hjemmeside ikke på... det søgeord?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har lavet en blog om vægttab og motion, og prøvet at optimere den lidt.
Prøver at komme højt op på søgeordet Vægttab, og synes selv den skulle blive indekseret et sted når man søger vægttab.

Men kan slet ikke se den der, og tror ikke den er blevet indekseret på søgeordet vægttab.

Hvad skal jeg gøre? eller hvad har jeg gjordt forkert?

Url: http://www.vægttabogmotion.dk

 

Håber i kan hjælpe mig :)

Christopher Roelann

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er i den grad indekseret i forhold til ordet vægttab: http://www.google.dk/search?q=v%C3%A6gttab+site:v%C3%A6gttabogmotion.dk&hl=da&safe=off&rlz=1T4GGLJ_enDK282DK283&filter=0

Du har ganske mange "issues" med bl.a. sidetitler. Jeg vil anbefale dig at downloade min gratis SEO-LEX Light - her. Og evt. også Mikkels gratis udgave af hans bog. Og køb så en af dem eller dem begge - de penge kan du nemt tjene hjem på kort tid inden for det område. Jeg kender en gut, der henter 7-900 kr. i døgnet på AdSense inden for dit område ;-)

 

Fra Dragør
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at bruge www.seotimeline.dk på søgeordet "vægttab". Den burde kunne hjælpe dig til at holde øje med din placering.

De har også et page ranking tool på søgeord, her kan du også tjekke din placering for ordet vægttab. Umiddelbart kan siden ikke findes for det søgeord, dog ved jeg ikke hvorfor.

Mvh-

Daniel Holsko

Vanilla sound & Light Production | Udlejning af Lyd, Lys & AV udstyr!

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

honslow:

Hej

Prøv at bruge www.seotimeline.dk på søgeordet "vægttab". Den burde kunne hjælpe dig til at holde øje med din placering.

De har også et page ranking tool på søgeord, her kan du også tjekke din placering for ordet vægttab. Umiddelbart kan siden ikke findes for det søgeord, dog ved jeg ikke hvorfor.

Mvh-

Daniel Holsko

Hej Daniel,

Uden at have testet det, så vil jeg tro, at det er pga. æ'et i vægttabogmotion.dk, at der ikke vises nogle information hos seotimeline - Siden bliver, som Rosenstand også viser, indekseret af Google uden problemer. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cristopher

I din interne linkning linker du til din egen forside med ordet "Home", og ikke "Vægttag og motion" som du burde. Se om du kan finde en måde at fixe det på.

Og lav så en autosignatur på din profil herinde hvor du ligeledes linker til dit site med teksten "Vægttag og motion". Så skulle du hurtigt være i top 100 hvis ikke bedre.

Mvh Jesper Jørgensen

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Tak for jeres svar, jeg har downloadet Seo-lex light.

Ændrer home til vægttab og motion.
Det undrerede mig bare jeg ikke var på søgeordet vægttab når jeg var indekseret med det mange gang :)

Men ser var tiden bringer, og har også lavet en masse linkbuilding med ankerteksten Vægttab.

 

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)