Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import fra Vietnam

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

ALLE varer fra et ikke-EU land skal toldbehandles, uanset om der skal betales told eller ej. Så tag fat i en speditør, eller kontakt SKAT.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Har du ikke modtaget et  "Bill of lading"  så har du virkeligt et problem  for uden det dokument kan du ikke få godset udleveret.  Undskyld men hvorfor er det dig så magtpåliggende selv at stå for fortoldningen? Når nu det ikke er noget man bare lige gør!

 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

yes den har jeg fået. Det vil jeg heller ikke, jeg vil bare gerne vide proceduren for hvordan dette kan gøres? Er det ved at tage kontakt til en speditør herhjemme eller kan man gøre det igennem skat?

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du læser tråden, vil du se, at du 4 (FIRE) gange har fået forklaret proceduren, så nu kommer den 5. gang: KONTAKT EN SPEDITØR.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

SLAP DOG AF!! FEDT AT DE REAGERE SÅDAN!! IKKE ALLE ER INDE I DET HER SOM DIG; SÅ LAD DOG VÆR MED AT VÆRE SÅ RAPKÆFTET MAN!!!!!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

made in vietnam:

SLAP DOG AF!! FEDT AT DE REAGERE SÅDAN!! IKKE ALLE ER INDE I DET HER SOM DIG; SÅ LAD DOG VÆR MED AT VÆRE SÅ RAPKÆFTET MAN!!!!!

Undskyld men hvad fanden bilder du dig egenlig ind, at tale sådan til folk der forsøger at hjælpe dig!  Det er jo ikke ligefrem mærkeligt at folk bliver trætte af at du bliver ved med at spørge om det samme. 

Iøvrit Man kan jo undres over at du begynder at "lege" importør inden du overhoved kender noget til reglerne!

Så start med at læse på lektien!!

 

Mvh

 

Ravn

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

som alle andre herinde, anbefaler jeg at du henvender dig til en speditør. Du kan ikke bare komme i din privatbil og hente din container fra containerterminalen, containeren du sikker refererer til (20'DC) er lige knap seks meter lang.

Du kan evt sende mig en email på aag [at ]danbor.dk - så vil vi gerne kigge nærmere på sagen, og se om vi kan være behjælpelige...

Anders A - der professionelt beskæftiger sig med export søfragt...

Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg se at det er nogle dage siden denne tråd startede, men alligevel...

Jeg forstår godt at det kan være svært at få startet med import fra Vietnam eller generelt fra asiatiske lande, der er mange ting man skal være opmærksom på og umiddelbart kan det virke som en jungle - i hvert fald hvis fragtselskabet man benytter i det pågældende land ikke er informativ eller har styr på sagerne.

Nu har jeg selv boet  og arbejdet i Vietnam i mange år og har derfor prøvet lidt af hvert, så hvis der er noget jeg kan være behjælpelig med må du sige til.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)