Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link building til domaene uden hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Vi er ca. 2 maaneder fra at lancere vores hjemmeside. Vi har allerede koebt domaenet www.mumba.com.br

Kan vi allerede nu begynde saa smaat paa at link builde i forskellige fora, evt med link i signaturen, eller har det ingen effekt, eller vaerre endnu, kunne det have en negativ effekt?

Simon S Larsen Purchasing analyst

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan I sagtens gøre - men sørg for at få en enkelt side op på domænet med bare lidt indhold om det, siden skal handle om. Så får I meget mere ud af det!

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Som tilføjelse vil jeg sige, at hvis I også linkbuilder via kataloger eller andre sites hvor "rigtige mennesker" skal godkende siden, så er det vigtigt at den midlertidige side ikke ser alt for midlertidig ud. Dvs. er der masser af døde links, menuer der ikke er aktive, eller hvis siden generelt virker ufærdig, så vil mange afvise Jeres tilmelding og I spilder dermed tiden.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt rigtigt hvad Allan skriver i forhold til linkkataloger... Så undgå en ufærdig side og for guds skyld også "under opbygning" eller "Vi går i luften om XXX". Desuden ville jeg nok også afvise en "færdig" side, hvis der ikke var mere end den ene side.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

En løsning jeg selv har brugt er at smide en wordpress blog på domænet, og så lave nogen relevante artikler og sider. Når så jeres hjemmeside er klar kan I redirecte wordpress siderne til relevante sider på den nye hjemmeside.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene.

Jeg vil overveje hvad der er den bedste loesning, og saa se at komme igang med at link builde mens vi gaar og venter paa at designeren for snoevlet sig faerdig.

Simon S Larsen Purchasing analyst

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)