Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Tag jer nu lidt sammen, hvor desperat kan man være...!!!?

Side 5 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bendtsen:
Det er jo nøjagtig derfor jeg starter denne debat - og derfor undrer det mig at hvis det i gør virkelig har så stor effekt på jeres salg, hvorfor gør ALLE andre UANSET branche så ikke det samme???

Det gør de sørme også i de fleste andre lande - og det er på vej her i Danmark også. Hvorfor tror du, vi gør det - hvis ikke det virkede?

Update: Det nåede Mikkel så at besvare meget mere fyldestgørende og helt præcist. Og jeg er enig i hans svar bogstav for bogstav - og vil bare runde det af med at sige: Virkeligheden er klog - og den er god, Bendtsen Yes

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bendtsen:

Er der forskel mellem private mailboxe og et åbent forum som amino? = JA

Er der forskel mellem nyhedbrev, kampagner og opfølgningsmails? = JA

Tingene bliver farlige når folk begynder at diffinerer deres egen morale... Den eneste der har lavet spam, må være dig i et forum...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det er jo hele ideen med dette oplæg - jeg har ikke frameldt mig da jeg synes dit gratis materiale var lærerigt og overvejede måske at gå dybere ind i alt dette SEO. Som sagt før har jeg rost dit materiale tidligere.

Men derfor kan jeg vel godt anfægte at jeg synes at den måde som jeg oplever at der bliver sendt mails ud på fra flere SEO virksomheder irreterer mig en anelse - vi har vel ytrings frihed på Amino, ik? - især når jeg nu sammenligner med hvordan andre virksomheder i alle mulige brancher gør, så undrer det mig at denne metode i bruger er nødvendigt. Jeg tænker hvis man har et godt produkt = det rigtige produkt , er der så grund til al denne sløring i overskrift mv?

Så som før sagt, jeg siger ikke at i gør noget forkert ved at sende nyhedbrev ud, uanset om det er 1,2 ell. 10 om dagen, men skriv da for pokker hvad mailen indeholder, så man nemt og hurtigt kan overskue jeres mails.

Jeg skriver da aldrig andet i overskriften til mine kunder end hvad mailen egentlig handler om - det er det jeg mener med MÅDEN.

Og jeg håber da du kan leve videre uanset hvad ;) - men håber da du stadig ser mig som seriøs, trods at jeg måske har åbnet for en debat som ikke alle kan lide.

Bendtsen

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kone:
Kommer du ikke i seng skat

Mig Stick out tongue

 

Natte alle sammen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trend

Hmmm, hvorfor nu hænge sig i ET ord....!?

Om jeg så kalder det spam eller ej, så tror jeg for dem der ser sammenhængen i hvad jeg har skrevet ved hvad det er jeg mener. Og der er jo åbentbart flere der er helt eller delvis enige med mig, også nogle der er forsriskende saglige trods de sammen med rigtig mange andre har en helt anden holdning.

Har nok også lavet et par stavefejl undervejs i debatten, men det får jeg nok også snart på puklen for...? :)

Bendtsen 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Bendtsen:
men håber da du stadig ser mig som seriøs, trods at jeg måske har åbnet for en debat som ikke alle kan lide.

 

Det kniber desværre - for du har kun modtaget, hvad du er stillet i udsigt. Og du har 100% frivilligt valgt at blive ved med at modtage det. Jeg kan godt lide debatten - men den ville have været interessant, hvis den var gået på et åbenhjertigt spørgsmål om, hvorvidt metoden virker. Det kunne du have fået bunker af kvalificerede svar på. I stedet valgte du at kalde mig og min branche for desperat etc. Og ved svar på tiltale, går du i et mode, jeg har svært ved at kapere. Men det er jo lige så lidt dit problem, som det er mit problem, at du (indtil nu hvor jeg har afmeldt dig) har valgt at dyrke en afart af selvpineri ved at skulle stå model til mine og andres mails.

Men fred med det - og fuld respekt for din ytringsfrihed. Bare du så ville huske, i hvilken tone du indledte debatten - når du nu føler dig angrebet selv. Og dermed respektere min ret til at besvare et så utvetydigt angreb.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Bendtsen:

Hej Trend

Hmmm, hvorfor nu hænge sig i ET ord....!?

Om jeg så kalder det spam eller ej, så tror jeg for dem der ser sammenhængen i hvad jeg har skrevet ved hvad det er jeg mener. ...

Fordi det ord du bruger beskriver en kriminel handling. Det svarer til at kalde folk - eller en hel branche, for bedragere, tyveknægte, eller kriminelle. Bedrageri er ulovligt. Det er spam også. Du KAN da ikke være så svært at forstå, at der er nogle der bliver en smule irreteret over, at blive anklaget for at gøre noget der er ulovligt, når de nu faktisk ikke gør det, vel?

Når der så bliver givet lidt skarpt igen på din - hvis vi nu skal være helt ærlige, temmelig alvorlige anklage mod en hel branche - baseret på nogle emails du selv har tilmeldt dig, så bliver du tøsemopset og synes der hetses mod dig. Helt ærligt, det er sgu ikke særlig fair. Prøv nu lige engang at se på denne tråds forløb med friske øjne.

Jeg synes heller ikke rigtig du ser ud til at ville acceptere det faktum, at du repræsenterer et meget lille mindretal, som også synes at disse lidt pågående emails er sindssygt irreterende. Det er fair nok. Det må du gerne synes, men du bliver nødt til at forstå, at verden - særligt ikke en god sælgers verden, indretter sig efter en så lille minoritet, som du repræsenterer. Ikke når prisen for at gøre det er så kæmpe stor og kan måles direkte på bundlinien.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Tak for et meget flot og sagligt indlæg i debatten jeg fik startet. Er da glad for der er nogen der kan holde sig til realiteterne i stedet for at gå til direkte modangreb...!

Som jeg har prøvet og specificeret løbende så er det ikke mængden af mails egentlig der for mig er irreterende, det der er irreterende er at der kommer gentagende mails med samme indhold, MEN med ny overskrift every time, så man bliver nødt til at tjekke hvad der egentlig står. Og ved godt det jo er hensigten, og jeg må jo nok blot sande at jeg må indse at denne type markedsføring er kommet for at blive, håber dog ikke at du får ret i din påstand om at det vil sprede sig, for synes i bund og grund det er på kant med det rimelige - og ja drenge, det er bare min holdning :)

Jeg vil sige så meget at det ville ikke gå i vores branche, der ville vi blive høvlet ned, men iht. IT produkter får du nok ret i din antagelse. Jeg ærgrer mig stadig over måden det bliver gjort på, men sådan er det jo bare - det kan jeg ikke gøre noget ved andet end f.eks. at starte en sådan debat, men jeg kan godt mærke at det er David mod Goliat ;)

Over and out.

Bendtsen

 

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bendtsen:
Jeg ærgrer mig stadig over måden det bliver gjort på, men sådan er det jo bare - det kan jeg ikke gøre noget ved andet end f.eks. at starte en sådan debat, men jeg kan godt mærke at det er David mod Goliat ;)

 

Jo - du kan afmelde dig. Eller lade være med at benytte dig af gratis produkter, hvor opfølgning er en del af pakken! Og du har nu behændigt undladt at svare mig på mit gentagne spørgsmål om din manglende afmelding så mange gange, at det taler for sig selv.

Hvis nogen har lyst til at oprette en ny tråd, hvor vi kan debattere selve konceptet med Freemium og salgsindsatsen efterfølgende, kunne det være interessant - både at fortælle om egne erfaringer og høre andres. Og altså en tråd hvis formål ikke er at kriminalisere eller mistænkeliggøre en branche ;-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Thomas

Synes det er underligt at du har følt dig så ramt af starten af min debat, jeg starter den selvfølgelig med min tolkning og vinkel, hvorfor ellers starte debatten?

Fair nok at det virker for jer, alle skal tjene deres penge, og vi er alle købmænd, og det har jeg fuld respekt for - men for mig virker det bare stadig forkert - det skrev jeg så på Amino for at høre andres mening og holdning til, og i stedet begynder folk og skrive om at jeg har bumpet en tråd på et tidspunkt mv.

Fred være med det - vi har alle ret til at mene hvad vi vil, ville bare have ønsket at debatten var blevet holdt mere saglig, men det var vist nok alligevel et for følsomt emne og smide i luften herinde. Det må jeg lige have i tankerne en anden gang.

Side 5 ud af 8 (71 indlæg)