Nu håber jeg ikke, du opfatter mit svar som personligt - jeg kender dig nemlig ikke. Men jeg vil gerne have lov at mene, at dit ankepunkt er en smule patetisk. Når du henter et gratis produkt og accepterer opfølgning (uanset branche), er det jo IKKE dig, der skal definere metoden og frekvensen. Det er afsender, hvis arbejde du har lukreret på. Og fakta kan du jo altså ikke se bort fra: Du kan til enhver tid afmelde dig. Det har du ikke gjort. Og derfor er dit "angreb" på en branches metoder på grænsen til det uklædelige. At du kan bede en branche om "at tage sig sammen" og meget mere - og derefter undre dig over, at vi tager til genmæle og har paraderne oppe, kan jeg ikke forstå. Din moral respekterer jeg til enhver tid - og når din moral ikke er til mailboks-bombardement, og du alligevel ikke har afmeldt dig, skal jeg virkelig have gang i alle systemerne for at tage din kritik seriøst. Ikke mindst set i lyset af, at du åbenbart differentierer skarpt mellem mailboks-bombardement og forum-bombardement. Jeg kan glæde dig med, at jeg nu har afmeldt dig på min opfølgningsliste på SEO-LEX. Så skal du ikke generes yderligere af den slags fra mig. |
Hej Thomas
Nu kan jeg alligevel ikke dy mig - har før rost dig meget for din light model, og synes bestemt ikke jeg på nogen måde har gjort noget for at angribe dig - fair nok hvis du føler dig ramt i og med du er i det game jeg starter en diskussion om her, men jeg synes bestemt at vi er ved at nå grænsen for hvor lavt man kan gå...
Kan kun sige at der røg seriøsiteten bag dit virke helt for mig - men sådan kan det jo gå, og det er nok ikke det store tab for dig, men ville meget gerne have du gad og prøve at hæve dig fra bunden og indgå i denne debat i stedet for at angribe folk personligt.
Er der forskel mellem private mailboxe og et åbent forum som amino? = JA
Er der forskel mellem nyhedbrev, kampagner og opfølgningsmails? = JA
Men stadig MÅDEN og gøre tingene på synes JEG er forkert, som jeg skrev tidligere, fair nok og sende et tilbud, fair nok og følge op, men jeg synes ikke det er fair/rigtigt at man på samme tilbud laver forskellige overskrifter, så det hele tiden ser NYT ud, og mere og mere personligt. Jeg ved godt det er dette der får folk til at åbne den pågældende mail, så ja det virker, men det er blot så frustrerende at det er det samme og det samme, igen og igen, og så bare i forskellige forklædninger.
Og igen dette er ikke kun sigtet mod dig, der er flere og måske endda mange, og derfor starter jeg denne tråd for at få en åben debat, og fair nok at du bliver partisk, da jeg fra start af jo også går ind i dette med en vinkel - men måske du skulle tage denne debat lidt mere objektiv...?
Bendtsen