Hej Bendtsen Jeg kan faktisk godt følge din pointe, og kan også selv synes det er irriterende at modtage alle de mails...... men på den anden side er grunden til at vi får de mange mails, at vi har hentet et stykke arbejde som de virksomheder har lagt tid, kræfter og penge i .... og den investering vil de gerne have igen. Hvis du en dag skal have lavet et stykke SEO arbejde, vil du automatisk kunne huske de 3 som du har fået de mange mails fra ... og muligvis tjekke dem ud for du kender deres arbejde fra den light version du har downloaded ,og ved derfor at de kender deres fag. Jeg kan derfor sagtens forstå at de gør det, og selvom det kan være irriterende i ens mailboks, så er det business og penge det handler om, og der har de sgu nok fat i den lange ende. Jeg synes det er OK med diskussionen, for det burde være muligt for virksomheder at differentiere deres modtagere af mails i grupper med hvor mange mails de skal have tilsendt. På den måde kunne vi, som gerne vil have lidt nyheder en gang om ugen forblive glade og blive på listen over modtagere, og dem der gerne vil have "den ganzen molevitten" kan få det hver dag. Det var ihvertfald mine tanker omkring debatten. Mange hilsner, Carsten |
Henrik Krogh:Bendtsen:Men hvordan kan man som virksomhed se sig selv i øjnene,Hvor er den store forskel i at "Bumpe" det samme tilbud frem flere gange dagligt i en debattråd?
Gott im Himmel - som de siger syd for demarkationslinjen Mere er der vist ikke at sige om den sag.