Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Tag jer nu lidt sammen, hvor desperat kan man være...!!!?

Side 1 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 8 person

Hej Amino

Jeg vil gerne komme med et surt opstød! Og ja det er til alle i dejlige og hjælpsomme SEO eksperter, virksomheder mv.

I må til at tage jer lidt sammen, hvor desperate har man lov til at være...!?    og i tænker nok, hvad har han gang i.... men jeg bliver simpelthen så harm nå man får høvlet sin inbox ned med nyhedsbreve (forklaring følger)

Det er rigtig flot at i ligger "light" udgaver af jeres knowhow ud på nettet, og fint at man dermed siger ja til at få nyhedsbreve eller diverse tilbud fra din/jeres virksomhed, men hvorfor gå til ekstremerne...? Jeg har lige været på ferie i 6 dage, og kommer hjem til min mail box, og ser at flere af de steder hvor jeg har søgt og fundet min basis viden mht. SEO har sendt mig op til 6 nyhedsbreve (kampagnetilbud) indenfor F...... 24 TIMER - for mig at se virker dette ekstremt desperat, samtidig er det pisse irreterende, især med den måde i indleder mails, samt overskriften - man bruger tid, som bestemt kunne bruges mere fornuftigt på at åbne dem mv. - og det er nok også jeres forehavende - men er det ikke nok med et nyhedsbrev???

For mit vedkommende, bliver en virksomhed som prøver at presse et eller andet ned over hovedet på mig totalt black listed, det jeg synes er sjovt er at det ikke kun er de mindre virksomheder - her er tale om meget promonente navne der bruger samme metoder. Det kan godt være det virker i mængden, og der kommer noget i kassen på denne måde, men jeg måtte ud med det her, for synes sku det er for meget.

Og jeg ved at svaret fra mange ville være "du kan bare afmelde nyhedsbrevet", hvilket selvfølgelig også kan blive resultatet til slut, men jeg vil jo gerne have nyheder og tilbud når de er aktuelle, men jeg gider ikke og blive banket med en våd avis, indtil man siger ja - i mine øjne er det et forsøg fra virksomheden for at sige, hvis du ikke køber nu sender vi bare flere, og vi bliver ved til du har købt.... - måske lidt hårdt stillet op, men der er trods alt lidt sandt bag.

Jeg træder måske en masse over tæerne, men ville da gerne starte en debat om dette.

Bendtsen

 

 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bendtsen:
Og jeg ved at svaret fra mange ville være "du kan bare afmelde nyhedsbrevet", hvilket selvfølgelig også kan blive resultatet til slut

Hej

Må jeg spørger hvorfor du ikke bare vælger denne løsning? Havde du en dårlig ferie?

Lad dog være med at brug det offentlige rum til det her og tag fat i den du mener spammer dig Smile

/allan

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener nu at Bendtsen har en god grund til at skrive på et iværksætterforum om sine dårlige nyhedsbrevsoplevelser, da det vedrører ekstremt mange herinde på sitet. Jeg synes personligt selv at nyhedsbreve er et enormt godt koncept, men folk udnytter det.
Mit råd til nyhedsbrev-spammere: Gør som Martin Thorbog og kun skriv når du har noget på hjerte ;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen, når det virker på masserne, hvorfor skal man så ikke spamme din mail box? Når det gøres på netop den måde, jaså er der bare mere salg, og længere er den ikke.

Skulle de markedsfører sig efter at du ikke bliver sur? Mister du har da selv meldt dig til nyhedsbrevet...

Du må da godt nok være gnaven. Du har fået en light version, som jeg undrer mig hvis du INTET har lært af....nu har du fået 6 mails og kaster en masse lort op her!, så slet de 6 mails og meld dig af. Så er alle glade!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick nu smiler jeg :)

Martin Thorborg er netop en af de forgangsmænd her på amino, der sender mange mails ud. Prøv at hente light versionen af e-pusher, så skal du se.

Her er der ikke tale om nyhedsbreve, men opfølgning på downliad af en bog. To forskellige ting

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan da i det mindste holde op med at spamme sine brugere med mails.
Det er delvist rigtigt at det giver mere salg. Det går hurtigt og man opnår en kort-periode virkning ved at spamme. Når man gør det for ofte, virker mailsne hurtigt for almendeligee, useriøse og kedelige. Når man tilmelder sig et nyhedsbrev, gør man det på grund af interessen for emnet eller produktet. Den forsvinder desværre for dem som modtager spam.
Seks mails på en dag kan bare være et uheldigt træf Big Smile

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg troede snakken sad på nyhedsbreve og ikke "opfølgere". :)
Men fair nok. Min mening er stadig imod spam.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg mener også at de er gale på den, et nyhedsbrev SKAL max sendes ud en gang om Mdr. Jeg sender selv ud 4 gange om året og kunne aldrig finde på at sende flere, da jeg mener at man og ens virksomhed så ikke på nogen måde virker særlig prof.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Jeg har haft nogle fantastiske dage, og er lige kommet hjem efter en super dag med familien, så nej det er ikke et surt opstød fordi jeg har haft en dårlig dag.

Jeg gad godt vide hvorfor du mener jeg ikke skulle bruge det "offentlige rum" til at starte en debat om dette - når jeg nu ser 3 eksmpler på det her indenfor en uge, fra 3 forskellige virksomheder, så tænker jeg at det nok ikke er de eneste 3 virksomheder - jeg kan sagtens tage fejl men det er ligeså meget for at høre om andre har oplevet det samme, og endnu mere for måske at få virksomhederne til at holde en form for selv justits.

Så jeg synes det er fair, jeg smider det her op i luften - som jeg selv skriver ved jeg godt hvad jeg i sidste ende kan gøre for at undgå dette 100%.

Bendtsen

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så er der dem, som tror de kan få alt gratis, og føler sig krænket over så lidt...

Frameld dig, så er sagen ovre og alle er glade inkl dig...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 8 (71 indlæg)