Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med irsk firma.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. (jeg er ny så ved ik helt om det er det rette sted at oprette).

Jeg er kommet lidt en knibe vil jeg mene og vil lige høre mig til råds.

Mig og en kammerat køre 2 ret kendte internet sider for unge og vi har så købt en dedikeret server (lidt nørdet, sådan er det bare).
Jeg søger lidt på nettet og finder et firma fra irland ved navn Hosting-IE.
Det ser lovende ud og vi bestiller server og vi får varen og køre på den i godt 1½ år ca.
Så går serveren ned lige pludseligt og jeg opretter så en support sag på det via deres hjemmeside.
Men har ikke fået noget svar endnu og jeg har oprettet nok 3 sager, og de har ik svaret endnu.
Jeg har så tidligere fundet frem til hvor serveren stod hende i verdnen og den stod hos et tysk firma.
Jeg kontakter så dette tyske firma og får at vide at alt data med hosting-ie er blevet slettet.
Og nu her igår d. 17.7.09 har jeg fået en regning fra Hosting-IE med at de trækker penge d. 21.7.09.

Jeg har så kontaktet banken og fået at vide jeg skal kontakte dem om at de ikke skal trække pengene fordi jeg ikke har fået varen.
Nu her for 20 min siden ca ville jeg ind og oprette en mail til dem hvor at på deres kunde system på deres hjemmeside er der blevet sat kode på med (HTACCESS hvis nogle kender til det).
Dvs. jeg kan ikke komme ind og lave et spørgsmål til dem og se mine tidligere fakturaere osv.

Hvad kan jeg gøre?
Jeg er bange for det bliver en lang og lorte sag vi skal ud i her.

Med venlig hilsen.
Simon

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har boet i Irland i over 2 år og har gode kontakter.

Skriv evt til mig måske jeg kan hjælpe dig.

Hvor mange penge har i ude ?

/allan

Fra København N
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

det små beløb hvis man tænker over det.

men €59.54 er beløb, små 5-600 kr.

det er penge for mig og min kammerat da vi ik har fået solgt så meget reklame på siden.

Men det jeg os gerne vil vide det er hvad kan man gøre denne situation

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Karberg:
men €59.54 er beløb, små 5-600 kr.

Du kan sådan set ikke gøre så meget andet end at finde dig en anden løsning, at forsøge indrive pengene ville koste dig mere end det i har til gode.

Har i jeres filere ect i klemme ?

/allan

Fra København N
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har os fundet os et andet firma, men det visa elektron kort som firmaet trækker fra har jeg fået min bank til at afmelde men min bank siger de stadig kan trække penge da jeg har givet accept på det.

og det virker lidt underligt mit hoved.

 

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Luk dog kortet, meld det stjålet, smid det i havnen - hvad som helst :O)

Hvis dit kort er spærret burde det ikke være muligt at hæve penge på det.

Fra København N
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

min bank har annulleret kortet og jeg har dog ik endnu klippet kortet i stykker.
men snakkede med min bankrådgiver igår og hun sagde hvis jeg havde givet min accept på at de måtte trække penge på det så ku de stadigvæk gøre det.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

De vil altid have mulighed for at trække på dit kort selv efter du lukker det i banken.

Det ville jo være ligesom at købe en varer i en online butik og så snart varen er bestilt "melde" dit dankort stjålet.

Eller hvis man betaler fx. måndeligt for et medlemskab på nettet, så nytter det jo hellere ikke at man ville kunne udnytte siden lige indtil de skal trække pengene og så spærer man sit kort :) Det derfor de vil have mulighed for at trække pengene.. Synes også det er trist, men forstår godt hvorfor der er mulighed for dette.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København N
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

ja ok, det kan jeg godt se.

men jeg kan jo ikke komme ind og opsige min aftale med hosting-ie fordi deres kunde center ik virker?

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

problemet opstår når du prøver at komme herind:

https://hosting-ie.com/billing/ ?

Og dit login og kode virker ikke her?

Det eneste jeg kan se, er at de har skrevet at de er under construction.

Hvor længe har det stået på?

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)