Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til genetablering af Outlook

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Da min min computer gik død forleden, blev min Microsoft Office Outlook slettet. Eftersom at alt min korrespodance ligger der i mapper med mine kunder vil jeg høre jer om I ved hvordan jeg får det genoprettet.

Jeg har TDC som leverandør. Jeg kan ikke huske mine adgangskoder: Hvor kan jeg endvidere få oplyst koder til indgående og udgående post??

Håber virkelig der findes kloge hoveder her, der kan og vil hjælpe mig??

Rigtig god week-end til jer alle.

Hilsen

Emil

PS. Min nye emailadresse er copydanmark@gmail.com

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bare pille harddisken ud, hvis det ikke er den der er stået af Smile

Så ligger der en fil med alle dine mails i. Kan ikke lige huske hvor den ligger normalt, min ligger på et backup sektion. Men du kan helt sikkert finde det hvis du googler det.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Du skal bruge den gamle pst-fil, som kan importeres.

Indgående og udgående server kan findes på tdc's hjemmeside og afhænger lidt af linietype.

Hvis du ikke kan finde dine kode til postkassen bliver du nødt til at kontakte tdc, med mindre at man er heldig at trække det ud af den gamle harddisk.

Mvh

Ole Stanstrup

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ikke tager backup af din PC, så vil jeg helt klart anbefale, at du fremover anvender IMAP fremfor POP3 til email. Derved gemmer du dine emails på serveren hos din udbyder.

Det har også den fordel, at du kan tilgå dine emails fra flere forskellige computere og evt. webmail.

Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Tak for svarene.

Problemet med min computer var at jeg ikke kunne starte windows på grund af en fejl i softwaren og en ven fortalte mig at outlook kunne ikke reddes.

Derfor vil jeg gerne etablere en ny, men kender ikke koden for indgående og udgående post.

Hilsen Emil

copydanmark@gmail.com

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)