Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fleksible åbningstider

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte et Galleri/Atelier, jeg skal have lavet åbningstiderne i vinduet, men problemet er at de er meget skiftende da jeg har fuldtidsarbejde og det vil være i weekenden der er åbnet. Men fx. hele sommeren kan jeg holde åbnet flere dage om ugen, pinse, påske og vinterferien, så findes der ikke et smart skilt hvor man kan ændre åbningstiderne?

Fx. en plade man kunne stille eller skifte tidspunkterne ud?

Alternative kunne være en tavle hvor jeg skriver det på, men ellers andre ideer hvis ovenstående ikke findes?

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

En nem og billig mulighed var at lave "skilt" med åbningstiderne på computeren - evt. med lidt grafik -, printe det ud og indsætte det i en skifteramme, som du har hængende i vinduet. Det behøver strengt taget ikke være større end et A4-ark og en 20x30cm ramme. Find en ramme, som passer med det genrelle udseende af galleriet.

Det vigtigste er måske næsten, at åbningstiderne fremgår af din hjemmeside lang tid i forvejen.

Flot side i øvrigt - dog skal du lige have kigget på billed-links'ne på forsiden. Der kom kun en fejlmeddelelse op, da jeg klikkede.

Rigtig meget held og lykke med galleriet.

Med venlig hilsen

Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med en af de digitale foto-rammer hvor man kan smide et hukommelseskort i. Så kan du bare lave et nyt billede løbende.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon gode ideer begge to. Tak for det.

Tusind tak, jeg har rettet linkene:-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)