Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Letterman.dk - feedback wanted, testdrivere søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner,

Så er betaversionen af letterman.dk klar. Det er en gratis nyhedsbrevsservice til alle, baseret på open source software.

Jeg har brug for kommentarer til konceptet, forslag til forbedringer, ris, ros m.m. Er der noget jeg har overset, eller noget i mener BØR være på siden før i overvejer at bruge systemet, så fyr løs.

Jeg arbejder fortsat på siden, og der er et stykke vej endnu før jeg vil begynde at annoncere den rundt omkring. Der skal lægges nogle simple guidelines ind m.m.

Jeg overvejer også at lægge en begynderguide ind i den mail folk modtager med deres koder når systemet er sat op til dem.

En artikelsektion med tips og tricks til udsendelse af nyhedsbreve, og først og fremmest indholdet i disse, er også på tegnebrættet. Hvis nogle skulle have noget at bidrage med i den forbindelse modtages det med kyshånd - selvfølgelig imod link til jeres hjemmeside og jeres navn på artiklen.

Skulle der sidde nogle tekstforfattere eller nyhedsbrevseksperter derude hører jeg også gerne fra jer. Vil gerne lave en oversigt over hvor man kan få professionel hjælp til indholdet i sine nyhedsbreve - det skal naturligvis ikke koste jer noget. Hvis i vil smide en artikel eller to enten i min indbakke eller i sidens forum ville det dog ikke gøre noget ;-)

Skulle der sidde en derude der er helt vild efter at designe et logo til denne gratis service modtager jeg det også gerne på peter@holmstrands.dk.

Demo på www.letterman.dk/lists/admin

 Superadmin:
User: admin
Pass: demo1

Knapt så superadmin:
User: demoadmin
Pass: demoadmin

Der skal laves en MASSE forbedringer i backend før vi er klar til at gå i luften. Blandt andet skal alt oversættes til dansk, og så skal det grafiske have en voldsom overhaling. Når det hele er oversat til dansk vil filerne med oversættelsen naturligvis blive frit tilgængelige.

Selvom systemet har masser af skønhedsfejl hører jeg gerne fra nogle af jer, såfremt i skulle have lyst til at prøve det alligevel. Jeg vil bede jer benytte bestillingsformularen på siden, og skrive "Amino" i kommentarfeltet. Så får vi oprettet jer hurtigst muligt.

Det blev en lang smøre :-)

Jeg ser frem til en masse tilbagemeldinger.

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter. Lyder som et fint projekt. Vi bruger phplist til nyhedsbreve gennem vores shop. Men hvad vil de store forskelle på det nuværende modul og dette modul være?

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

I første omgang vil modulet ikke blive udviklet ret meget yderligere. Det vil sige, lige nu og her er fordelen blot den at du får stillet en hosted løsning gratis til rådighed.

På længere sigt kommer der flere fordele og udvidede funktionaliteter.

For folk med webshop uden kendskab til hvordan man installerer nyhedsbrev på sin egen server er det også en god mulighed for at få det klaret ganske gratis.

Mvh
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)