Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kassekredit

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Først vil jeg lige ønske jer alle en god sommer. Smile

mit spørgsmål er: jeg har en kassekredit i banken på 160000 kr. men banken nedskriver den med 10000 kr hver kvatal. samt de trækker renter hver kvatal. kan det være rigtig???

Jeg mener at en kassekredit er en hvor man løbende kan trække op til beløbet, det er jo svært at have nogne penge i overskud når de gør det på den måde....

mvh

Søren Andersen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange ting har ændret sig det sidste ½-1 års tid, og en af dem er bankernes udlåns politikker... Så du er nok nødtil at indse, at de ik er vilde med at låne dig penge...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Mange ting har ændret sig det sidste ½-1 års tid, og en af dem er bankernes udlåns politikker... Så du er nok nødtil at indse, at de ik er vilde med at låne dig penge...

Jeps, men alligevel burde banken have orienteret om de ændrede vilkår. Hvis Banken ikke har orienteret om ændringen i vilkårne for kassekreditten er det udtryk for dårlig kundeservice!

Henrik

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Fashion-Seller:

Mange ting har ændret sig det sidste ½-1 års tid, og en af dem er bankernes udlåns politikker... Så du er nok nødtil at indse, at de ik er vilde med at låne dig penge...

Jeps, men alligevel burde banken have orienteret om de ændrede vilkår. Hvis Banken ikke har orienteret om ændringen i vilkårne for kassekreditten er det udtryk for dårlig kundeservice!

Henrik

Enig men det fremgår ik om de har orienteret eller ej... I hvertfald ik særlig tydeligt.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har en kassekredit med afvikling. Du skal have en kassekredit uden afvikling men med en bestemt løbetid istedet, f.eks. 12 eller 24 måneder - og så skal den genforhandles.

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)