Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra USA

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står og skal til at importere nogle varer fra USA og ville lige høre hvad man skal være opmærksom på?? Om der er nogle specielle regler for afgifter, told eller andet?? Og hvor man finder priser og personer til at fragte??

Venlig hilsen

Michael

 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Som virksomhed skal du registreres som importør.

Ethvert fragtfirma, FedEx, UPS, US Postal... kan fragte, men det kommer selvfølgelig an på on det er "klemmer" eller pre-fabrikerede huse du vil importere.

MVH

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen kan hjælpe dig med noget som helst specifikt, med så få oplysninger... Toldsatserne varierer fra varegruppe til varegruppe og er fra 0-100%, afgifter afhænger igen af varegruppe og om det er legalt at importerer de varer, kan vi ej heller besvare, når vi ik ved hva det drejer sig om!

Så smid nogle flere facts, ellers bliver det meget sparsomt med hjælp...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige været igennem hele møllen - registrering som importer, adgang til SKATs TFE told-test-system og til sidst overflytning til produktionssystemet, så jeg selv kan lave fortoldning af udstyr jeg køber i USA.

Ring til SKAT og snak med dem. De har været ufattelig hjælpsomme og tolmodige, de stakkels skatte-medarbejdere :-)

Toldsatser kan du finde på vita.skat.dk

Toldvejledningen afsnit A.2.1. indeholder beskrivelser af de felter, du skal udfylde ved en "normal" fortoldning.

Det er et stort arbejde at lære, men det giver en kanon indsigt i reglerne omkring import.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)