Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsigelse af kontrakt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Boeslunde
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

For ca. 2 måneder siden blev det firma jeg kører for opkøbt og alle blev fyret og vognmænd blev opsagt. Jeg fik 3 måneders opsigelse til den 30. september. Nu viser det sig at efter opkøbet er der sket så meget negativt at jeg ikke ønsker at fortsætte til 30. september. I min kontrakt står der opsigelse varsel løbende måned - 30 dage..

Gælder dette også når jeg er blevet opsagt , kan jeg stikke af før , uden der kan blive noget økonomisk efterspil.. ??

 

Hilsen

HKV

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du siger op i juli måned, så hænger du på jobbet til og med august.

Og ja, der kan blive noget ballade ud af at smutte før tid, du har jo en kontrakt du skal overholde - Der står sikkert noget om misligholdelse og eventuelle erstatningskrav hvis du blot udebliver.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik :
Gælder dette også når jeg er blevet opsagt , kan jeg stikke af før , uden der kan blive noget økonomisk efterspil.. ??

Tag tyren ved hornene og spørg om muligheden for at ophøre samarbejdet hutigere. Det kan være de bliver glade for tilbudet?

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik :
For ca. 2 måneder siden blev det firma jeg kører for opkøbt og alle blev fyret og vognmænd blev opsagt. Jeg fik 3 måneders opsigelse til den 30. september. Nu viser det sig at efter opkøbet er der sket så meget negativt at jeg ikke ønsker at fortsætte til 30. september. I min kontrakt står der opsigelse varsel løbende måned - 30 dage..

Gælder dette også når jeg er blevet opsagt , kan jeg stikke af før , uden der kan blive noget økonomisk efterspil.. ??

Du kan naturligvis bare lave en opsigelse i juli, hvorefter du kun skal arbejde til og med august. At de allerede har opsagt dig har ingen betydning.

 

// Jesper

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Boeslunde
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tak for informationerne. Jeg vil evt. selvfølgelig opsige min kontrakt ved udgangen af Juli og bliver der hele august. Mere balade vil jeg ikke lave. Jeg vil fortsætte med at være i "tænkeboks"

Tak for hjælpen

HKV

 

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville klart følge Henriks råd.

Jeg vil hellere undvære en medarbejder end at have en yderst umotiveret medarbejder.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)