Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Joomla?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der et gratis alternativ til Joomla?

Der skal være mulighed for at rette i CSS /HTML.

 

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen?

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo mange. Rigtig mange: http://www.opensourcecms.com ;)

Hvis det kun er et lille website du skal bruge det til, og det skal være så enkelt at gå til som mulig, så er Wordpress måske sagen for dig.

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

mpih @ Det ser meget uoverskueligt ud:S

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er mange :-)

Men som sagt, så skal du måske kigge nærmere på Wordpress. Hvilket CMS, ud af de mange hundrede eller tusinde, man skal vælge, afhænger helt af hvad man skal bruge sitet til, og hvilke tekniske/personlige krav man har til det.

Drupal og Typo3 er også meget udbredte CMS'er, men de er ikke specielt nybegyndervenlige. Der er også DotNetNuke eller Umbraco, hvis du leder efter CMS'er baseret på .NET, men her skal du også (i hvert med Umbraco) have nogle tekniske færdigheder.

Nej, jeg vil nok stadigvæk anbefale Wordpress til dig, men hvis du er mere detaljeret med dine krav, så kan jeg måske smide nogle mere egnede CMS'er på bordet ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg bruger selv wordpress og jeg synes selv det er det lettest CMS system og det kan det samme som joomla , og kontrolpanel synes jeg selv er mere overskuelig end joomla , da jeg har prøvet det i en kort periode med kunne ikke overskue dette CMS system , derfor synes jeg at wordpress er det bedst CMS system Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 05:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg bruger selv wordpress og jeg synes selv det er det lettest CMS system og det kan det samme som joomla , og kontrolpanel synes jeg selv er mere overskuelig end joomla , da jeg har prøvet det i en kort periode med kunne ikke overskue dette CMS system , derfor synes jeg at wordpress er det bedst CMS system Smile

 

Er det brugt på Stripdanmark eller?

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS Made Simple.

www.cmsmadesimple.org

Ualmindeligt bruger venligt.

 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Unavngivet,

Jeg svarer lige for MIkael mht. om det er brugt på stripdanmark.dk: Ja, det er det ;-)

Wordpress er, som andre også skriver, ualmindeligt brugervenligt, og ikke mindst meget enkelt at sætte op.
Her har du mulighed for at rette i CSS og HTML alt det du vil - det kan endda gøres direkte i systemets administrationspanel.

Hvis du vil se hvordan sådan en WOrdpress-installation fungerer sætter jeg gerne en demo op til dig som du kan klikke rundt i.
Du sender bare en mail hvis det er interessant. Adressen står her nedenunder mit navn.

Mange venlige hilsener
Peter
peter@holmstrands.dk

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt efter hvilken opgave det skal bruges til, så vil jeg anbefale Wordpress.

Wordpress er oprindelig bygget som en blog platform, men er i dag blevet til et utrolig fleksibelt CMS værktøj. Ikke mindst på grund af alle de gode plugins der kan hentes til Wordpress.

Joomla er på mange måder mere "nørdet", og det kræver lidt gode IT kundskaber at sætte det op, og tilpasse det, hvor jeg syntes Wordpress er mere brugervenligt og nemt at gå til.

Og Wordpress er jo open source, så du kan rette det som du lyster, og via kontrolpanelet kan du redigere CSS/HTML.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)