Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offshore selskab eller Ltd.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

nimije:

Fashion-Seller:

Fordi det er ulovigt enten at snyde med moms/skat eller skjule værdier for myndighederne...

 

 

Jeg syntes at du er lige hurtigt nok ude med revolveren her,

jeg har ikke på noget tidspunkt skrevet at jeg VILLE gøre noget der var ulovligt.

Du vil skjule dit sommerhus for kreditore og myndighederne, hvilket er ulovligt... Så jo det står da i dit eget indlæg...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra danmark
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 31
Fra  Borntours Feriehus udlejning Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

så har du misforstået pointet,

Det jeg er interesserret i, er at skjule ejerskabet i mit/families feriebolig,
i tilfælde af død, konkurs eller andet godt, således at min familie kan fortsætte ejerskabet af dette hus uden indblanding fra 3 mand.

www.marisolvillas.com Ejendomme på Costa Blanca

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Hvis myndighederne kender identiteten på ejeren af et Offshore firma, som f.eks ejer et sommerhus, så vil en kreditor i DK, da kunne få indsigt i dette via en simpel fogedforretning eller tager jeg fejl?

Min konklusion er den samme som din - hvis man følger reglerne er et offshore selskab ikke videre egnet til at skjule en ejendom.

Fashion-Seller:
Offshore er jo ik meget værd, hvis man skal overholde reglerne?

Næ - ikke hvis der ikke er nogen videre aktivitet knyttet til det pågældende land. Hvis vi hopper over i den kreative verden (hvad jeg godt ved at trådstarter ikke efterlyste) så er en de væsentligste elementer i brugen af offshore selskaber - uigennemskuelighed. Uagtet at teknologien efterhånden er veludviklet er der alligevel megen information der ikke går på tværs af landegrænserne.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

nimije:

så har du misforstået pointet,

Det jeg er interesserret i, er at skjule ejerskabet i mit/families feriebolig,
i tilfælde af død, konkurs eller andet godt, således at min familie kan fortsætte ejerskabet af dette hus uden indblanding fra 3 mand.

Ja og jeg gør blot opmærksom på at det er ulovligt at skjule den for myndighederne, altså f.eks via Offshore firma eller Ltd med Nominee osv...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Fashion-Seller:
Hvis myndighederne kender identiteten på ejeren af et Offshore firma, som f.eks ejer et sommerhus, så vil en kreditor i DK, da kunne få indsigt i dette via en simpel fogedforretning eller tager jeg fejl?

Min konklusion er den samme som din - hvis man følger reglerne er et offshore selskab ikke videre egnet til at skjule en ejendom.

Fashion-Seller:
Offshore er jo ik meget værd, hvis man skal overholde reglerne?

Næ - ikke hvis der ikke er nogen videre aktivitet knyttet til det pågældende land. Hvis vi hopper over i den kreative verden (hvad jeg godt ved at trådstarter ikke efterlyste) så er en de væsentligste elementer i brugen af offshore selskaber - uigennemskuelighed. Uagtet at teknologien efterhånden er veludviklet er der alligevel megen information der ikke går på tværs af landegrænserne.

Godt vi er helt enige Yes Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra danmark
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 31
Fra  Borntours Feriehus udlejning Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Ja og jeg gør blot opmærksom på at det er ulovligt at skjule den for myndighederne, altså f.eks via Offshore firma eller Ltd med Nominee osv...

Dette gælder altså uanset om man bor i Sverige eller Danmark ?

Hvad så hvis man afgiver ejerskabet af selskabet til en juridisk enhed i f.eks. spanien hvor feriehuset er beliggende ?

www.marisolvillas.com Ejendomme på Costa Blanca

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er ulovligt at skjule boliger mm for myndighederne i hele EU, og straffen for at gøre det er ret stor... Så du vil overdrage ejerskabet af din feriebolig til en tredjemand uden garanti? Hvorfor så ik bare forære den til Røde Kors eller Kræften Bekæmpelse, så gavner den i det mindste, fremfor at overdrage alt til en person du ik kender, og som bare kan tage huset og gå hvis vedkommende vil...

Alternativt kunne du følge reglerne ligesom alle dine andre medborgere og beholde ejendommen i din egen varetægt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 16. Jul 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge ltd selskaber, og her kan du bruge et ekstra til at eje det der ejer huset, i england kan et selskab være direktør i et andet selskab, det er noget jeg aldrig har forstået, men sådan er det.

herefter kan dit ekstra selskab så sidde som direktør i det første selskab og det første selskab kan eje det andet og omvendt. kabitalen i et ltd er 1 pund ca 10 kr.

Det næste er, at dine kreditore i huset hvis det ikke er betalt ikke vil finde sig i ovenstående.

Herefter er det selskaberne der skal opgive ejerskabet på huset.

Derudover skal du have en firma adresse i england, det koster typisk 1200 kr. pr selskab + ca 1200 pr anual return der skal afleværes en gang om året til erhvervs og selskabsstyrelsen i england.

Hertil kommer hvis selskabet er aktivt et regnskab aflagt i england.

er det ulejligheden værd. ???

Fra danmark
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 31
Fra  Borntours Feriehus udlejning Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Huset er betalt og gældsfrit.

men jeg vil gerne skjule ejerskabet.

www.marisolvillas.com Ejendomme på Costa Blanca

Tilmeldt 16. Jul 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

alt afhængig hvilket land huset ligger i skal du evt. bruge en filial af ltd'et i det pågældende land

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)