Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offshore selskab eller Ltd.

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra danmark
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 31
Fra  Borntours Feriehus udlejning Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er dansk, bosiddende i sverige, og mit spørgsmål er følgende.

Hvis man ejer en feriebolig i udlandet, og gerne vil "skjule/sikre" den mod sultne kreditorer eller tørstige skattefolk, eller bare andre der vil ha noget af dig. Kan man så skjule ejerskabet via et uk ltd selskab eller skal man bruge et Offshore selskab f.eks. fra Cypern eller Gibraltar.

Jeg er ikke interresseret i divers ulovlige krumspring, dette er kun beregnet som en sikkerhedsforanstaltning hvis uheldet skulle være ude.

www.marisolvillas.com Ejendomme på Costa Blanca

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

nimije:

Jeg er ikke interresseret i divers ulovlige krumspring, dette er kun beregnet som en sikkerhedsforanstaltning hvis uheldet skulle være ude.

Hvordan kan du så selv foreslå Offshore? Offshore selskab hvor du følger reglerne giver samme resultat, som et svensk selskab...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra danmark
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 31
Fra  Borntours Feriehus udlejning Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

ferieboligen ligger ikke i sverige, derfor ville det jo være lidt ligegyldigt at oprette et svensk selskab till dette.

www.marisolvillas.com Ejendomme på Costa Blanca

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du forstår måske ik pointen? Et Offshore selskab hvor du følger indberetningspligten giver ingen sikkerhed i forhold til et svensk selskab. Og du søger en legal løsning, men foreslår selv en illegal Offshore løsning...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden skal du være opmærksom på, at de fleste Offshore områder har underskrevet erklæringen om at åbne op, hvilket betyder det sikkert kun er en kortvarig løsning du laver...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra danmark
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 31
Fra  Borntours Feriehus udlejning Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor er et offshore selskab ensbetydende med ilegalt ?

og hvis det skulle være sådan, altså iligalt, hvad så med et Ltd selskab ?

opstart af både danske og svenske selkab er for dyre, + regnskabspligt,

meningen er at dette selskab skal passe sig selv, og kun eje ferieboligen.

www.marisolvillas.com Ejendomme på Costa Blanca

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

nimije:

hvorfor er et offshore selskab ensbetydende med ilegalt ?

og hvis det skulle være sådan, altså iligalt, hvad så med et Ltd selskab ?

opstart af både danske og svenske selkab er for dyre, + regnskabspligt,

meningen er at dette selskab skal passe sig selv, og kun eje ferieboligen.

Fordi det er ulovigt enten at snyde med moms/skat eller skjule værdier for myndighederne...

Et Ltd er på samme betingelser, som et svensk firma, hvis du overholder loven...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er såment intet galt ved at eje eller ligger aktiviteter selskaber i offshore selskaber eller for den sags skyld i et engelsk Ltd.

Hvis hensigten er , som du selv udtrykker det at skjule eller sikre en feriebolig - mod sultne kreditorer er der indgået aftale med storts set alle de eksotiske skatteparadiser om udveksling om informationer. Dertil kommer, at der i såvel den danske som svenske skatteret er en pligt til at oplyse om ejerandele i udenlandske selskaber og ejendomme.

Hvis vi  skal være lidt kreative så kan du evt. se på nominee mulighederne omkring UK ltd'ere. Det har en en omkostning og betyder at du i hvertfald officielt har overdraget din kontrol til en 3.part.

Henrik

Fra danmark
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 31
Fra  Borntours Feriehus udlejning Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Fordi det er ulovigt enten at snyde med moms/skat eller skjule værdier for myndighederne...

 

Jeg syntes at du er lige hurtigt nok ude med revolveren her,

jeg har ikke på noget tidspunkt skrevet at jeg VILLE gøre noget der var ulovligt.

www.marisolvillas.com Ejendomme på Costa Blanca

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Der er såment intet galt ved at eje eller ligger aktiviteter selskaber i offshore selskaber eller for den sags skyld i et engelsk Ltd.

Hvis hensigten er , som du selv udtrykker det at skjule eller sikre en feriebolig - mod sultne kreditorer er der indgået aftale med storts set alle de eksotiske skatteparadiser om udveksling om informationer. Dertil kommer, at der i såvel den danske som svenske skatteret er en pligt til at oplyse om ejerandele i udenlandske selskaber og ejendomme.

Hvis vi  skal være lidt kreative så kan du evt. se på nominee mulighederne omkring UK ltd'ere. Det har en en omkostning og betyder at du i hvertfald officielt har overdraget din kontrol til en 3.part.

Henrik

Hvis myndighederne kender identiteten på ejeren af et Offshore firma, som f.eks ejer et sommerhus, så vil en kreditor i DK, da kunne få indsigt i dette via en simpel fogedforretning eller tager jeg fejl?

Offshore er jo ik meget værd, hvis man skal overholde reglerne?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)