Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgiver-gruppen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nogle ved har vi lavet en rådgivergruppe her på Amino med henblik på erfaringsudveksling m.v. Nogle har ihvertfald fundet ud af det, men vi har på det sidste været nødt til at afvise nogle stykker, som følge af nedenstående 3 regler:

- Der optages som udgangspunkt kun medlemmer som er beskæftiget indenfor regnskab, bogføring, jura og skat

- Der gælder en tavshedsregel i gruppen: Folk skal kunne komme ud med ting m.v. i et lukket forum uden at de kan læses på internettet dagen efter.

- Vi optager kun medlemmer som, udover at være beskæftiget indenfor ovenstående emner, også har "vist sig på forum". Her tænkes ikke kun på 1-2 indlæg om hvad man kan tilbyde men også emner af faglig relevans.

De to sidstnævnte punkter har været drøftet og er vedtaget af gruppen. Punkterne skal ses i lyset af at vores medlemmer skal kunne føle sig trygge, og turde komme ud med nogle faglige problemstillinger m.v. i gruppen. Denne tryghed vil folk ikke have hvis gruppen består af anonyme/ukendte medlemmer.  

Nu har jeg placeret indlægget her fordi jeg formoder at det er der det har størst relevans (hvor de relevante brugere kigger).  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt initiativ og godt for Amino - selvom jeg ikke har opfattelsen af at det er formålet med jeres guppe!

Læser bla. dine og Henriks (dejligt at han ikke længere er anonym) indlæg med stor interesse og kvaliteten er jo i den grad på et højt niveau.

Vil helt klart fremover tillægge deltagere i jeres gruppe min opmærksomhed.

Desværre rækker min viden i de nævnte emner sig kun til en snæver viden om kaffeafgifter og jeg er derfor ikke optagelses berettiget :-)

De bedste kaffe hilsner
Søren

 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt. Formålet med gruppen er ikke så meget Amino-relateret. Det handler eksempelvis ikke - som én SMBA-udbyder har påstået - om at styre eller lægge strategi om debatten på Amino indenfor området. Det handler om networking og om at kunne trække på hinandens kompetencer, samt at kunne drøfte mere komplicerede problemstillinger, som nemt kunne afspores på forum. Det kan også være  problemstillinger som er brancherelevante, hvad gør man..... For mit eget vedkommende har det bl.a. betydet at jeg har lavet kontorfællesskab med Susanne K. (bogholder) og vi overvejer faktisk at tage én mere ind (inden for området) da vi ikke udnytter lokalerne godt nok fordi vi som regel arbejder ude hos kunderne.

Henrik har aldrig været anonym i forhold til os (udover brugernavnet) men selv dengang han bare var en Klovn "kendte" vi ham bedre end mange andre brugere. Desværre har jeg ikke kunnet formå ham til at komme hjem til DK endnu for så havde han været den oplagte 3. mand på kontoret og min medpartner.

Jeg syntes egentlig også at perioden efter gruppens opstart viser at diskussionerne og aktiviteten for vores vedkommende kke er blevet flyttet fra forum. Særligt ikke når det tages i betragtning at alle - måske lige bortset fra Henrik  - lå vandret i maj og juni og hverken havde tid til det ene eller det andet.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:


Vil helt klart fremover tillægge deltagere i jeres gruppe min opmærksomhed.

Øh - ved du hvem gruppen består af, udover Henrik og Bent?

 

 

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:
Øh - ved du hvem gruppen består af, udover Henrik og Bent?

1 ud af 2 er godt ramt!

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. - 50% kunne vel være bedre.

Så må mit gæt være Bent og Susanne K  Stick out tongue

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:
Så må mit gæt være Bent og Susanne K 

Der er nu flere end 2 personer, men det er jo ikke den store hemmelighed. Der kan jo se på den enkelte persons brugerprofil, hvilke grupper de er medlem af...

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Espresso:
Så må mit gæt være Bent og Susanne K 

Der er nu flere end 2 personer, men det er jo ikke den store hemmelighed. Der kan jo se på den enkelte persons brugerprofil, hvilke grupper de er medlem af...

Haha - lidt besværligt, men det er jo heller ikke så vigtigt at vide noget om.

Det vigtigste er jo, trods alt, at kende de enormt gode rådgivere her på Amino - og dem synes jeg efterhånden jeg er stødt på nogle stykker af. Yes

 

 

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Med de kriterier som der er skitseret for gruppen af  Bent er det vist hurtigt at pejle sig ind på.Smile

Ingen tvivl om at Amino er blevet en stor vidensbase. Må indrømme at hjælpsomheden er stor på AminoYes

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Af dem som folk "kender" her fra forum kan jeg da udover Henrik, Susanne og mig selv, nævne Anne, Annette (Regnskabsskolen, Peter revisor, Revisor Olsen (Revifront) Jacob Tøjner, Morten Kertenz, Jacob H (Eye revision), Lars Gosvig (moms)

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)