Hej Amino. Vi har oplevet en massiv vækst (7-9-13), og det gør at vi skal til at strukturere vores arbejdsgange for at få så meget ud af henholdsvis vores egne, og kundernes tid. Dertil skal der bruges et support system, som kan arkivere og gøre arbejdsfordelingen super nem. Jeg har kæmpet (læs: virkelig kæmpet) med at få osTicket op at stå, men uden held - selvom dette virker den bedste løsning til prisen. Men hertil vil jeg gerne høre jeres erfaring, evt med andre systemet? Indenfor en 6 måneder periode udvikler vi vores eget system som både indeholder support, projekstyring samt kundepanel. Ser frem til at høre jeres erfaringer. |
Hej Henrik
Vi bruger TRAC til vores udviklingsting da det snakker sammen med vores svn-server og til interne tickets.
Derudover kan RT varmt anbefales til hardcore tickethåndtering og kundeservice.
Sidst men ikke mindst, bruger vi naturligvis vores eget crmsystem til håndtering af vore kunder, leverandører, samarbejdspartnere og projekter samt tidsforbrug og registrering.
Med venlig hilsen Anders Christensen