Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste ticket/support system

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Vi har oplevet en massiv vækst (7-9-13), og det gør at vi skal til at strukturere vores arbejdsgange for at få så meget ud af henholdsvis vores egne, og kundernes tid.

Dertil skal der bruges et support system, som kan arkivere og gøre arbejdsfordelingen super nem.

Jeg har kæmpet (læs: virkelig kæmpet) med at få osTicket op at stå, men uden held - selvom dette virker den bedste løsning til prisen.

Men hertil vil jeg gerne høre jeres erfaring, evt med andre systemet?

Indenfor en 6 måneder periode udvikler vi vores eget system som både indeholder support, projekstyring samt kundepanel.

Ser frem til at høre jeres erfaringer.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Vi bruger TRAC til vores udviklingsting da det snakker sammen med vores svn-server og til interne tickets.

Derudover kan RT varmt anbefales til hardcore tickethåndtering og kundeservice.

Sidst men ikke mindst, bruger vi naturligvis vores eget crmsystem til håndtering af vore kunder, leverandører, samarbejdspartnere og projekter samt tidsforbrug og registrering.

Med venlig hilsen Anders Christensen

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Henrik :

 

Bruger i det som SaaS, eller har i det liggende lokalt?



Som hosting virksomhed har vi det altid bedst med at tingene ligger på vores egne servere.. det kaldes vist miljøskadet Wink

Hilsen

Markus

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

osTicket er et helt fint system, jeg har brugt det et stykke tid men siden flyttet til http://www.eticketsupport.com/

eTicket er baseret på OsTicket men skulle være mere up2date.

 

http://www.eticketsupport.com/

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

RandomAccess:

 

Henrik :

 

Bruger i det som SaaS, eller har i det liggende lokalt?



Som hosting virksomhed har vi det altid bedst med at tingene ligger på vores egne servere.. det kaldes vist miljøskadet Wink

Hilsen

Markus

Opsætter i selv dette?

Jeg skal bruge det online.

Ellers har jeg kigget lidt på ZenDisk, som er super lækkert.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik :

Ellers har jeg kigget lidt på ZenDisk, som er super lækkert.

Det må være Zendesk du mener Wink

Vi bruger Kayako eSupport som er udmærket.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Reupke:

Henrik :

Ellers har jeg kigget lidt på ZenDisk, som er super lækkert.

Det må være Zendesk du mener Wink

Vi bruger Kayako eSupport som er udmærket.

Du har ret.

Vores behov er et sted imellem 4-7 Agents.
Men hvis det koster spidsen af en jetjager kan vi godt nøjes med en fælles support acc. dvs. 2 Agents

Kayako eSupport ser udemærket ud, er udgiften på 1100,- om året skulle vel være at bære.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vtiger CRM har jeg rigtig gode erfaringer med, og det er open source. Afhængig af hvad det er for "tickets" i har behov for, kan Bugzilla også være en (og måske endda den bedste!) løsning. Det er ligeledes 100% gratis.

Mange venlige hilsener
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)