Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med salg af smykker online

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Hvordan er det så gået?

Fik han en shop op at køre eller hvad er det endt med?

Er selv lige startet på markedet og er blevet den erfaring rigere at der er helt vild konkurrence! Men det bare om at klø på!

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Hjørring
Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler om at skille sig ud fra mængden med sit udvalg af smykker på nettet. Der er ingen mening i at starte noget op kun for at konkurrere på prisen. Det giver heller ikke den helt fede fornemmelse at sælge noget andre også har i stalden. Der er niche marked til næsten alt i Danmark - det er bare at finde det !!  Cool

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fotograf Carsten Olsen:

I forbindelse med en smykke-fotoopgave har jeg været rundt og besøge en hel masse smykke-eshops. Alt for mange af dem bruger alt for små og kedelige billeder af smykkerne. Det er trods alt billederne, der skal sælge smykkerne, når først folk er kommet ind på siden. Jep, det er min kæphest Wink

Hvis det er smykker i den lidt dyrere ende, så skal de ligne en million  dog ude at koste det :-) Her ville han helt klart kunne skille sig ud fra mængden. Et godt eksempel er:http://juliesandlau.dk/.

Jeg vil meget gerne kigge forbi forretningen til en hygge-snak. Med de rette kompromiser behøver det ikke koste en formue at få lavet flotte præsentationsbilleder.

Med venlig hilsen

Carsten

Vi har netop lanceret en ny shop med salg af designer smykker online - her har en af de vigtigste faktorer været at billederne skulle være tiptop.

Derfor er alle billederne taget med model på til produktlisten således at man lettere kan se hvordan smykkerne egentlig ser ud.

Værre er det med de hvidtlagte billeder. Her er det altså svært at tage gode billeder af smykker.

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)