Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konto i Jyskebank

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster ikke noget... Oprettede kontoen på deres website, så var ikke engang i personlig kontakt med dem.

Du kan se deres prisliste her.

Valgte i øvrigt ikke kontoen pga. de lave gebyrer, men på det tidspunkt (ca. 1 år siden) havde de også en af de højeste indlånsrenter i landet.

Jeg kan i øvrigt anbefale MyBanker.dk, hvor du kan sammenligne renter for de fleste danske banker. 

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oprettet en firmakonto i Jyske Bank og det koster mig intet, er bare koblet på deres private netbank, og det kører fint nok til det lidt jeg bruger den. Giver også de der 150 eller lign. om året for kortet, men det er ikke noget jeg har tænkt yderligere over ;-)

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger Jyske Bank til det private her, og betaler ikke noget.

Bruger til gengæld Andelskassen til erhverv, og mener jeg kun betaler for dankortet.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også min erhvervskonto hos Jyske bank,

Det er en såkaldt foliokonto (der også fungerer som Nem-Konto for det offentlige).

Den kan jeg administrere via min private netbank (under "fuldmagter") - basalt set handler det om de mest almindelige transaktioner, altså betaling af girokort, overførsler til andre konti. Altså ingen valutakurser og markedskomentarer....

Det betaler jeg ikke noget for.

mvh

Jan

Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

Jeg har også min erhvervskonto hos Jyske bank,

Det er en såkaldt foliokonto (der også fungerer som Nem-Konto for det offentlige).

Den kan jeg administrere via min private netbank (under "fuldmagter") - basalt set handler det om de mest almindelige transaktioner, altså betaling af girokort, overførsler til andre konti. Altså ingen valutakurser og markedskomentarer....

Det betaler jeg ikke noget for.

mvh

Jan

jeg kan ikke se denne fuldmagter under min  private netbank. Hvor kan man finde denne menu punkt?

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du bede dem om at aktivere i din lokale afdeling. Når den er aktiveret findes den i top-menuen.

mvh

Jan

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger Danske Bank, og betaler ingenting for at have selve kontoen.

Danske Bank tilbyder 2 forskellige konto, hver tilknyttet med forskellige serviceplaner - ønsker du en tilknyttet erhvervsrådgiver koster dette som udgangspunkt 4.800,-

Hvis du kan nøjes med deres kompetente telefonservice, så er den nærmest gratis - så vidt jeg ved.
Skjulte gebyrer er der jo masser af. Devil

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Med mindre du har behov for de funktioner, som Jyske Netbank Erhverv giver, så kan du "nøjes" med den private netbank del, som er gratis. Som der også nævnes, kan dit firma registreres under "Fuldmagter", hvorefter du så kan lave kontooverførsler, betale girokort mm.

JNE giver dig mulighed for selv at lave overførsler til udenlandske banker mm.

Venlig hilsen
Ole 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har ikke firmakonto i Jyske Bank - men i Danske Bank (sammen med mine private konti). Jeg betaler ikke for hverken netbank, konto eller kort - så det vel næppe gøres billigere.

Mvh.

René

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)