Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Cafe og hygge"

Så er der Amino-fredagsbar igen!

Side 5 ud af 6 (55 indlæg) « Første ... < Forrige 2 3 4 5 6 Næste >
Amino-karma 21.820
Fra København S
Tilmeldt 1. jun 06
Indlæg ialt: 4.850
Amino Plus

Så har både jeg og Anja fået svar på vores mails til karrierebar, vi er meget velkommen, der er god plads og tilbud på fadøl fra 17-19 :)

Jeg printer lige et Amino-skilt og tager med så "de nye" kan kende os :)

Http://www.payblogging.dk - Bliv betalt for at blogge på din egen blog :-)

Jeg hedder Mikkel Mikjær Christensen, jeg er ekspert i opsætning og drift af store hosting miljøer, til websites med store mængder trafik eller behov for høj (drifts)sikkerhed i min virksomhed Mikjaer ApS, tilbyder vi blandt andet selv professionel hosting og udvikling, men også rådgivning i forbindelse med store software og/eller hosting projekter. Jeg fungerer som teknologisk underleverandør til mange mindre webbureauer der har behov for adhoc teknisk backing til egne eller kunders projekter.

Amino-karma 5.693
Fra Faxe
Tilmeldt 23. mar 06
Indlæg ialt: 1.358
Amino Plus
Allan Bidault
Skrevet 22-07-2009 kl. 14:12

Øv øv. Hvad blev der af snakken om et sted med gode p-forhold? :-) (Fisketorvet blev vist nævnt)

De gange jeg har været i kødbyen har der været rent parkeringskaos og de fleste pladser har vært med ganske kort tidsbegrænsning.
Hvordan er der ved karrierebar?

Allan Bidault
Avalance Entertainment
|Slush Ice Udlejning | Jukebox Udlejning | Gaffatape |

Amino-karma 1.015
Tilmeldt 21. maj 07
Indlæg ialt: 287

Jeg er med på den i Kolding - hvornår skal det evt. være? -på fredag er jeg ledig fra 11-13 

Amino-karma 21.820
Fra København S
Tilmeldt 1. jun 06
Amino Plus

mitSannejeg:

Jeg er med på den i Kolding - hvornår skal det evt. være? -på fredag er jeg ledig fra 11-13 

Der er ikke nogen i Kolding, vi skal også passe på ikke at sprede folk for meget. Nup bilen/bussen/cyklen og smut til Herning eller København ;)

Jeg hedder Mikkel Mikjær Christensen, jeg er ekspert i opsætning og drift af store hosting miljøer, til websites med store mængder trafik eller behov for høj (drifts)sikkerhed i min virksomhed Mikjaer ApS, tilbyder vi blandt andet selv professionel hosting og udvikling, men også rådgivning i forbindelse med store software og/eller hosting projekter. Jeg fungerer som teknologisk underleverandør til mange mindre webbureauer der har behov for adhoc teknisk backing til egne eller kunders projekter.

Amino-karma 21.820
Fra København S
Tilmeldt 1. jun 06
Amino Plus

Allan.:

Øv øv. Hvad blev der af snakken om et sted med gode p-forhold? :-) (Fisketorvet blev vist nævnt)

De gange jeg har været i kødbyen har der været rent parkeringskaos og de fleste pladser har vært med ganske kort tidsbegrænsning.
Hvordan er der ved karrierebar?

Nu ved jeg ikke hvor Karriereban er sådan på rygraden, men umiddelbart må det kunne betale sig at parkere på Fisketorvet og så tage broen over banen ... Der kan du holde i 3 timer, personligt tager jeg nok bare bussen og så en Taxa hjem når vi ikke gider mere :)

Amino-karma 1.015
Tilmeldt 21. maj 07
Indlæg ialt: 287

Er lige kommet retur fra Kbh, så jeg springer over - ønsker jer et godt møde!

Amino-karma 21.820
Fra København S
Tilmeldt 1. jun 06
Amino Plus

mitSannejeg:

Er lige kommet retur fra Kbh, så jeg springer over - ønsker jer et godt møde!

Det var ærgeligt :) Next time then :)

Amino-karma 7.818
Fra København NV
Tilmeldt 26. jul 07
Indlæg ialt: 1.354
Amino Plus SystemAdministrator
Anja Lysholm
Fra Uforklarbar
Skrevet 23-07-2009 kl. 18:25

Jeg havde helt glemt at lave et Tweetup, men det har jeg nu - hvis nogen skulle få øje på os den vej: http://www.amino.dk/tweetup/viewtweetup.php?id=27 

De bedste hilsner

Anja Lysholm
Blogmamma på Aminos ekspertblogs

(Nåh ja, og så tilbyder jeg:

Amino-karma 7.818
Fra København NV
Tilmeldt 26. jul 07
Indlæg ialt: 1.354
Amino Plus SystemAdministrator
Anja Lysholm
Fra Uforklarbar
Skrevet 24-07-2009 kl. 15:12

Bare lige til orientering: Jeg ved ikke om jeg selv når at være der kl. 17 Surprise  Men du er der med et skilt, ikke Mikkel? Angel

De bedste hilsner

Anja Lysholm
Blogmamma på Aminos ekspertblogs

(Nåh ja, og så tilbyder jeg:

Amino-karma 21.820
Fra København S
Tilmeldt 1. jun 06
Amino Plus

Anja Lysholm:

Bare lige til orientering: Jeg ved ikke om jeg selv når at være der kl. 17 Surprise  Men du er der med et skilt, ikke Mikkel? Angel

Jo da ... jeg regner med at være der fra omkring 4-tiden :)

Side 5 ud af 6 (55 indlæg) « Første ... < Forrige 2 3 4 5 6 Næste >

RSS-feed