Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbyderne af Mobilt bredbånd skyder frem

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes udbyderne af mobilt bredbånd skyder frem for tiden.. Har modtaget en del mails om tilbud på mobilt bredbånd. Skal ud og have fat i et mobilt bredbånd, så tilmeldte mig en tjeneste der sender tilbud på dette, og de væltede nærmest ind få minutter efter..

 

Er det så nemt at komme ind på markedet og hvad koster det at blive koblet til de forskellige mobile net? f.eks. 3's, TDC's eller Telenor's?

Har ingen intentioner om at iværksætte et firma der skal udbyde ydelsen, men synes sgu det er lidt vildt at udviklingen og udbyderne stiger så kraftigt.

 

Btw. bliver det nok Oister jeg vælger. Det er til studiebrug, så prisen sammen med stabiliteten er som udgangspunkt det vigtigste.

God fredag aften

 

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Oister er nok også det bedste valg til dit behov, set udfra prisen og at deres dækning stadigvæk er den bedste i Danmark (Det er et datterselskab til Hi3G)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nok fordi det pt. er den "nyeste" trend på markedet, og der hvor folk kan se størst potentiale og muligheder.. dog har jeg selv prøvet nogle forskellige modeller, og syntes virkelig det er skod.. mange steder hvor man slet ikke kan få forbindelse

Fra Århus
Tilmeldt 23. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er meget nemt at komme til at udbyde,. du sender bare en ansøgning til en af de udbydere som findes, og holder møde og de godkender dig helt sikker, hvor du kun betaler en On Air pris, hvor du næppe kan komme under 45øre i min , du så betaler til dem.. Så det vil være en kæmpe underskuds forretningen at starte op, og de fleste gør det jo i håb af at blive opkøbt, fordi ledelsen i de andre større selskaber lige mangler nogle markedsandele sidst på året.

Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Oister er nok også det bedste valg til dit behov, set udfra prisen og at deres dækning stadigvæk er den bedste i Danmark (Det er et datterselskab til Hi3G)

Jeg skal studere i KBH, så hvis der ikke er dækning, kan jeg hopper over til dem og brokke mig :-)

Jep, er klar over de er ejet af Hi3G Danmark.. Men spørgsmålet gik på hvorfor der er så mange nye små udbydere der er kommet på markedet.. Her i Nordjylland hvor jeg bor pt. reklamere hver eneste internet- eller mobiludbyder med mobilt bredbånd.. Er det så nemt at få stablet opsætning og forbindelse op af servicen?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Svaret må være JA, ligesom mobiltelefoni, kan man købe sig til mange af serviceydelserne.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)