Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver jeg hacket?!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kiggede lige ved en tilfældighed på antal besøgende på min shop fra backoffice..

57 fuldstændigt ens ip-adresser online, med ca 2 sekunders mellemrum mellem besøgets starttidspunkt..

Det har jeg aldrig set før, og det kan umuligt være godt, så nu har jeg taget shoppen offline, og håber der ikke er sket noget ved det.

Noget der ved hvad det kan være? Ville være rart at vide til en anden gang.

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

skal lige siges at selvom jeg har lukket shoppen for udefrakommende, så står de 57 ip-adresser stadig som besøgende! selvom det ikke burde være muligt..

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem har solgt dig shoppen? De må have noget support, men jeg tro der er tale om Google ... eller måske en person der har slået coockies fra.

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

der er ingen der har solgt mig den ;) Det er prestashop, med egne modifikationer. Jeg har dog godt nok en 'webmaster' der egentligt står for alt det tekniske vedr shoppen, men han er ikke inden for rækkevidde pt.

Tænkte det kunne være der var nogen der vidste hvad det kunne være, og om det er så skidt som jeg kunne være bange for.

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rose

 

Prøv at skrive ip'en ind på http://www.db.ripe.net/whois, og se hvem der ejer ip'en, hvis det er Google, Microsoft, Yahoo eller et andet "stort" navn som du kender, så kan du roligt starte shoppen op igen, hvis ikke, så tag fat i din webmaster når vedkommende er inden for rækkevidde igen. :-)

Mads Madsen

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

falsk alarm, men tusind tak for indputtene.. det er rart nogen vil hjælpe når man står og går lidt i halvpanik :D

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Mads Madsen:

Prøv at skrive ip'en ind på http://www.db.ripe.net/whois, og se hvem der ejer ip'en, hvis det er Google, Microsoft, Yahoo eller et andet "stort" navn som du kender, så kan du roligt starte shoppen op igen, hvis ikke, så tag fat i din webmaster når vedkommende er inden for rækkevidde igen. :-)

Hvis man slår en IP adresse fra Google, Yahoo eller Microsoft op hos RIPE vil man højest sandsynligt ikke kunne se det er deres, da RIPE ikke opbevarer whois data for IP adresser som de ikke selv har allokeret (de vil derfor bare henvise til det overordnede register IANA). RIPE står kun for at allokere IP adresser i Europa, mens det i Nordamerika er ARIN. I stedet for at lave opslaget hos alle de forskellige regionale registre indtil man har heldet med sig, er det dog nemmere bare at bruge en service der automatisk finder den rette whois server - f.eks. Robtex, DomainTools eller lignende.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)