Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du bedømme sitet? Hvad syntes du?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Min ven har lige startet et firma for webdesign for sig selv, da han tidligere har haft et sammen med 3 andre med nu er alene.

Han spurgte mig, men jeg må indrømme at design ikke er det jeg er bedst til Geeked

Så jeg ville høre om i ikke ville hjælpe lidt med det.

Adressen er http://www.creativestream.dk

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en flot og troværdig side. Den er enkel og ligetil at finde ud af.

Kan godt li farverne er rolige og så fandt jeg det jeg ledte efter hurtigt.

 

http://www.industribasen.dk/varevogn varevogne til salg fra danske forhandlere

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Den skal han ikke være ked af den er flot og enkel, men han skal jo også kunne sit håndværk nå han starter sådan et firma.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig flot hjemmeside med en lækker gennemgående helhed i farvevalget.

Jeg fik helt lyst til at bede om et tilbud på en ny hjemmeside :-)

Med venlig hilsen

Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har et par små ting.

jeg syntes den vandrette "boks" hvor i har jeres logo til venstre og søgeboks til højre er for høj. Ville halvere den i højden.

At det foto med en arm der kommer ud af en pc skal helt væk, eller måske bare erstattes med et der er MEGET bedre hvis det skal blive.

At i skal finde nogen bedre og mere pro fotos til det store banner i toppen hvor billedet skifter.

 

Jeg syntes faktisk det er et super lækkert og pro design, i har bare valgt nogen amatør billeder 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

rigtigt flot hjemmeside der  både har rss - feed så man lave  link building til rss - feed portaler , det er ikke alle der lan lave flotte hjemesider med rss  der er også har unik url på hver enkelte underside.

Designet er rigtigt flot Big Smile godt arbejde

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon hjemmeside, virkelig flot og enkel. Nem at navigere på, og den er overskuelig.

2 ting dog

1) Hvorfor ikke flytte Tilmeld dig nyhedsbrevet op, så man ikke skal scrolle for at kunne se den. Ved at rykke den op, så folk tydeligt kan se den får du mange flere tilmeldte.

2) Hvorfor er der ingen "Referencer" side? Så vidt jeg ved er det MEGET vigtigt at have nogle gode referencer i den branche, da det er den eneste måde at bedømme firmaets arbejde på.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtig flot side, kan godt lide farverne og den måde det hele hænger sammen.

Dog er jeres roterende banner for stort efter min mening. Det er fint nok på forsiden, hvor det ofte er godt med ekstra eye-candy, men på undersiderne bliver det irriterende, fordi det fylder halvdelen af skærmen, og man skal scrolle længere ned for at læse teksterne. Hvis man f.eks. går ind under "CMS", skal man scrolle ned for at læse hele teksten. Jeg synes ikke banneret virker så vigtigt, at det skal på alle undersiderne.

 

Og så vil jeg ellers bare sige held og lykke fremover til dine venner, det ser jo rigtig godt ud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Pænt design og troværdige farver.

Dog ville jeg bytte rundt på det grå banner med logo i og menuen, så menuen ikke "forsvinder" op i toppen, når den i forvejen ikke er så opmærksomhedskrævende. Jeg ville også fjerne søgefeltet fra det grå banner, da jeg ikke kan se, hvad det er der for.

Jeg ville også overveje om det store Flashbanner med skiftende billeder overhovedet skal være der. Det tager rigtig meget fokus, og fortæller det folk noget, som I hellere vil fortælle i forhold til de tre små billeder og teksten for neden? På min bærbare med en opløsning på 1280x800, kan man slet ikke se hvad der er nedenunder de tre små billeder.

Bortset fra det, synes jeg, det er en flot side og designer er virkelig godt.

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at der er flere der har nævnt højden på boksen i toppen, så det skulle han nok se på.

 

Christian Senna:

Jeg syntes faktisk det er et super lækkert og pro design, i har bare valgt nogen amatør billeder 

Den er jeg ikke sikker på han bliver glad for. Jeg mener at det er billeder fra den sidste virksomhed han havde med nogle andre folk. Det er vistnok billed med dem selv på, hehe. Geeked

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)