Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til start af virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle her på Amino.dk Yes

Dette er min først tråd her så hvis den er kommet ind under den forkerte "fane" beklager jeg Smile

Jeg har et spørgsmål nu hvor min kære kommune ikke kan få fingeren ud og give mig lidt vejledning.

Jeg har leget med tanken om at starte mit eget op og vil ikke komme nærmere ind på hvad det pt. andet end det er en virksomhed som ikke har en fysisk vare i hånden men noget som der vil være på en hjemmeside, kunne f.eks. være et program som jeg selv havde udviklet.

Hertil kommer mit spørgsmål, jeg har fået fortalt at man får "påtvunget sig en skrot udgift" så man kan afbenytte genbrugsstationen selvom man ikke benytter den, når man opretter sig som selvstændig er det også selvom man ikke har en fysisk handelsvare eller?

Som sagt er jeg meget grøn indenfor opstart af eget firma så jeg håber I kan hjælpe mig. Big Smile

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, den skal du med stor sandsynlighed betale, alt efter hvad der er reglen i din kommune, medmindre du kan søge og få dispensation for denne.

Det står ofte beskrevet på kommunens hjemmeside.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger vist lidt af den kommune du bor i. I Vejle Kommune hvor vi holder til, der sendte de sidste år regninger ud til alle CVR-nr. De måtte dog senere trække dem tilbage

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, har dog ledt og ledt deres hjemmeside igennem syns jeg og har lige i dagen fået følgende svar efter at have ventet på svar i 14 dage

"Vi kan desværre ikke besvare den umiddelbart, da den kræver nærmere sagsbehandling af Anne, der har ferie til den 27-07-2009

Vi forventer at kunne give dig svar i løbet af uge 33." Indifferent

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)