Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en fair pris? Søgemaskineoptimering

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

 

Jeg må se mig slået af tiden... Jeg ville egentlig gerne selv have styr på søgemaskineoptimering, men jeg har ganske enkelt ikke tid.

 

Jeg ejer shoppen http://www.elviraogsixten.dk - og den fungerer da... Nogenlunde! Jeg sælger enormt meget på Trendsales, så det er bestemt ikke mine produkter det er galt med - men jeg vil gerne have flere besøgende i shoppen.

 

Jeg har så undersøgt en masse forskellige søgemaskineoptimerings-folk(!) og ja, de har jo en masse at byde på...

 

Men hvordan skal man gribe det an? Det er vel ikke en engangs-investering?
Hvordan ligger priserne på markedet, hvad er fair?

Håber I kan hjælpe mig ;-)

Mvh. Sarah

 

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stor forskel på SEO folks priser. Personligt er jeg måske billigere end mange andre, da jeg er studerende og derfor ikke har samme behov for at tjene til det daglige brød som andre har.

Men som du siger er det ikke nogen engangs-investering, da der hele tiden skal gøres tiltag for at bibeholde sin plads, hvis søgeordene er konkurrencepræget.

Ligeledes findes der flere forskellige afregningsmodeller SEO folk benytter sig af.

Vigtigst af alt er selvfølgelig at vælge en man stoler på, som kan fremvise gode referencer/resultater. Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sarah

Det kan være svært at sige hvad er fair pris er for søgemaskineoptimering generelt. Det kommer helt an på kvaliteten af arbejdet.

Hos os afhænger prisen typisk af antal søgeord, og den tid som vurderes at skulle bruges på at opnå de ønskede resultater. Og nej det er ikke en engangs-investering, hvis man på sigt skal bibeholde sin placering.

Du er selvfølgelig velkommen til at få rådgivning af mig, jeg er jo ansat til det samme. Vores søgemaskineoptimering bliver udført af Marcel Fuursted, som er anset for at være en af de bedste i landet.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

 

Hej Sarah

 

Ja, det kan være svært at gennemskue, hvad du skal give for søgeordsoptimering.

 

Hvis du har fået 3 priser/tilbud hjem vil jeg forslå, du sammenligner disse og evt. holder det op imod hvad du skulle betale for en AdWords Kampagne.

 

Du skal vælge et bureau, som du har tillid til, da søgeordsoptimering er et langsigtet samarbejde.

Du kan med fordel få lavet en grundlæggende optimering af website. Det har du ikke i dag. Det der skal optimeres på er

title
description
keywords

 

Mit forslag vil være, at du vælger 3 – 5 primære søgeord ud og brug dem i optimeringen.

 

Jeg har lavet en lille artikel om optimering her

http://www.aviva.dk/om_aviva_cms/artikler/8_gode_raad/

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Elviraogsixten:
Men hvordan skal man gribe det an? Det er vel ikke en engangs-investering?
Hvordan ligger priserne på markedet, hvad er fair?

Hej Sarah

Det er svært at sige hvad det koster, da det kommer helt an på omfanget af opgaven. Så mit råd til dig er at du laver et budget, for hvor meget du vil "investere" i markedsføring, og så udvælge nogle leverandører som du tager kontakt til og få en snak med, om hvilke muligheder der er inden for det budget du har.

Men husk at "Google" eventuelle leverandører først, og tjek eventuelt op på deres referencer. Wink

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Bachmann:
Men husk at "Google" eventuelle leverandører først, og tjek eventuelt op på deres referencer.

Den bakker jeg lige op! Det er helt utroligt, hvad både små og store virksomheder kunne undgå af ærgrelser og unødige udgifter ved at følge denne regel.

Tjek med Google - og kræv referencer, som du kan ringe til og få bekræftelse på. Så går du ikke helt galt i byen. Held og lykke med det.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

Den bakker jeg lige op! Det er helt utroligt, hvad både små og store virksomheder kunne undgå af ærgrelser og unødige udgifter ved at følge denne regel.

Tjek med Google - og kræv referencer, som du kan ringe til og få bekræftelse på. Så går du ikke helt galt i byen. Held og lykke med det.

Og for at bakke den påstand op, kan jeg komme med et eksempel fra en af mine nuværende kunder:

De havde et relativt stort SEO firma til at udføre søgemaskineoptimering for dem. Dette firma havde lavet 20-25 nye landingpages, som var optimeret til de forskellige søgeord. Disse landingpages var optimeret med meta tags og en masse tekst. Teksten var ubrugelig og en masse volapyk for mennesker, den indeholdte dog de forskellige søgeord. Ligeledes var dele af teksterne kopieret direkte fra Wikiepedia. Derfor var besøgstiden og afvisningsprocenten også helt hen i vejret, da folk bare klikkede væk fra siden igen, når de stødte på en ubrugelig landingpage.

Disse meget ubruge landingpages blev lavet i 2007 og da jeg overtog i 2009 kunne jeg se at de ikke var blevet ændret i siden 2007. Alligevel sendte det omtalte firma en stor regning hvert år for vedligeholdelse af søgemaskineoptimering. Men hvis man er uvidende er det jo svært at vide hvad man betaler for.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob - har du fået min mail?

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis de kan lave en billigere søgeord optimering , end du vil give på google adwords konto er penge givet godt ud .og undersøg selvfølgelige også deres referencer .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)