Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FORLAGSBRANCHEN??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du hjælpe mig med at møve mig ind i forlagsbranchenSmile

Jeg er cand mag i litteraturvidenskab med efteruddannelse i kommunikation. Har en del kulturjournalistisk erfaring og undervisningserfaring.

Tiden løber hurtigt, og nu holder arbejdsformidlingen sommerudsalg.. dvs., at jeg kan tage job i private virksomheder med tilskud på 10 000 kr/måned eller i offentlige nærmest gratis.. Jeg kan evt starte min ansættelse m fire ugers praktik, så arbejdspladsen kan se mig an. Det er jo det rene røverkøb.

Jeg ville meget gerne bruge den mulighed i bogbranchen.

Har du et bud?

Hører også meget gerne om andre interessante brancher for mig

 

Alle bud modtages med begejstring

Louise

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor I landet skulle det være?

Jeg kender nogle forlag i København men det er også det eneste

Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg bor på Vestsjælland, men flytter gerne, hvis det rette skulle dukke op. Har du kontakter til forlag i Kbh, hører jeg meget gerne om det

Tak for dit svarSmile

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg skal mødes med et imorgen, tror altså ikke lige de står og mangler folk, men som du siger så er der jo nærmset barndudsalg så det kunne jo være

 

S

Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, jeg ville da være dig taknemmelig, hvis du ville stikke en føler ud på mine vegne eller bare forhøre dig lidt, om de mangler mandskab... Forlagsbranchen er jo populær, men jeg burde da have kvalifikationerne med min uddannelse og kulturerfaring, og så er jeg jo "frisk med prisen" også i øjeblikket!

Hvad er din egen interesse i det forlag, er du forfatter, hvis man må spørge? Er bare nysgerrig og vil altid gerne sludre med ligesindede bogorme

vh louise

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej da, jeg sidder på et kommunikationsbureau og det er en af vores samarbejdspartnere. Vi laver strategi, reklame og den slags for dem.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)