Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søg efter moms virkesomheder

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

 

Findes der en hjemmeside, hvor man kan se om fx denne virkesomhed er moms reg ?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke se om superstyle.dk er moms reg

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved hvad den tyske udgave af cvr hedder? har prøvet at slå et tysk cvr nummer op på ovennævnte link, men der står kun at nummeret er valid, hverken navn eller adresse på virksomheden.. på den måde kan jeg jo ikke se om det nummer reelt tilhører den virksomhed det burde.

 BTW hvis superstyle.dk ikke dukker op når du søger er firmaet højst sandsynligt ikke momsregistreret.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

www.cvr.dk hvis det kun er danske firmaer...

Det giver desværre ikke et korrekt billede af om virksomheden er momsregistreret at den står i CVR.dk. I CVR finder du mange virksomheder som ikke er momsregistreret, men som alligevel har et CVR-nr. Det kan. f.eks. være holdingselskaber.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Rose:

Er der nogen der ved hvad den tyske udgave af cvr hedder? har prøvet at slå et tysk cvr nummer op på ovennævnte link, men der står kun at nummeret er valid, hverken navn eller adresse på virksomheden.. på den måde kan jeg jo ikke se om det nummer reelt tilhører den virksomhed det burde.

 BTW hvis superstyle.dk ikke dukker op når du søger er firmaet højst sandsynligt ikke momsregistreret.

Hvem siger firmaet er registreret som Superstyle.dk? Det kan da være registreret i et andet firmanavn, uden at det på nogen måde er en lovovertrædelse...

Ja der står ingen firmainfo på EU firmaer, men det er sådan set heller ik pointen. Er det valid, så er der intet problem. Passer info ik er det ej heller dig problem, da du har bevis på at det tilsendte nummer, er valid og det er sendt til dig...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Rose:
Er der nogen der ved hvad den tyske udgave af cvr hedder?

Mon ikke Fashion kan klare det.

Rose:
men der står kun at nummeret er valid, hverken navn eller adresse på virksomheden.. på den måde kan jeg jo ikke se om det nummer reelt tilhører den virksomhed det burde.

Det accepteres normalt at man har lavet en tilstrækkelig kontrol amomsnummeret, hvis du har slået det op i ovenstående link. Der findes desværre ikke en central database for hele EU med navne og adresser.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt når jeg handler med EU plejer leverandørerne at bede mig gøre fodarbejdet og sende dem et registreringsbevis på min virksomhed.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Hvem siger firmaet er registreret som Superstyle.dk? Det kan da være registreret i et andet firmanavn, uden at det på nogen måde er en lovovertrædelse...

En webshop skal angive sit CVR-nr. på en hjemmeside - eller vanker der hos forbrugerombudsmanden... At der ikke er CVR-nr. på indikerer nok derfor blot, at ejeren ikke er momsregistreret.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)