Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram - lige én gang til...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,


Jeg har indtil videre haft en bogholder til at styre mit regnskab. Dog er jeg nået til et punkt, hvor jeg gerne selv vil prøve mig frem. Jeg er egentlig ikke helt matematik-dum, men lige det her med regnskabsprogrammer er ikke lige min stærke side...


Nå - here goes.

1. Jeg mangler et program som er MEGET let at forstå - evt. en meget udførlig manual.
2. Det skal helst ikke være alt for dyrt, men det er nu heller ikke det der afgør valget.
3. Der behøver ikke at være en masse fancy funktioner.
4. Der må meget gerne være noget lagerstyringshalløj.
5. Det skal selvfølgelig automatisk kunne udregne momsen, hvilket KasserapportenLight ikke kan.



Har I nogle forslag?

Jeg har kigget lidt på Kasserapporten og på E-moms. Jeg føler mig dog ikke sådan helt "hooked" ved nogen af dem...

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder helt klart som summasummarum.

I hjælpefilen er der udførlig vejledning til brugen som ellers giver sig selv - og som bonus får du også en NEM introduktion til grundlæggende bogføringsprincipper - meget spiseligt.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, det lyder jo godt...

Er det nemt nok selv at sætte sig ind i - også for en dummy? :-)

Jeg har ganske enkelt ikke tid til at skulle tage kurser mv.

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg kigget lidt på summa, og det ser jo som sådan fint ud... Men.. Hvilken udgave skal man vælge, hvis det er?

Proffessionel eller enterprise?

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen som jeg lige umiddelbart kan overskue det, er det kun Enterprise der har lagerstyring...?? Måske jeg har stirret mig blind på det...

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Elviraogsixten:

Jamen som jeg lige umiddelbart kan overskue det, er det kun Enterprise der har lagerstyring...?? Måske jeg har stirret mig blind på det...

Næh, det er helt rigtigt, Elvira - eller er det Sixten :)

Har brugt Summa Ent. i flere år nu og det kan anbefales til mindre virksomheder.

På den anden side: Hvorfor vil du bruge tid på noget, du selv siger du ikke har forstand på? Brug i stedet din tid på noget fornutigt - din indtjening - og find en billig/god bogføringsperson, der kan det daglige. Det sparer dig for mange ærgelser.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar - det er skam Elvira - eller Sarah, om man vil :-)


Som udgangspunkt ville jeg heller ikke selv bruge tid på det, og jeg har også en dygtig bogholder.. Jeg kan dog fornemme at det irriterer mig, at jeg ikke løbende har overblik over fx mit momsregnskab... Jeg vil vildt gerne lære det - og havde selvfølgelig ikke tænkt mig bare at "opsige" samarbejdet med min bogholder, men lave en langsom overgang ;-)

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)