Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man flashfiler

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Benalmadena
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg ønsker kontakt til en der enten kan lære mig at lave flashfiler, eller som er int. i et samarbejde, hvor jeg leverer det der skal laves flash eller andre typer filer af til eget website, og vi så har en firnuft afregninsgform på dette.

Der er tae om en publisher website, og hvor vi sælger annonceprofiler - og der er alm. faste annoncer (der er ikke et problem, da det er et foto med tekst, men det mere kreative har jeg ikke tid til, jeg bruger mere tid på at sælge og så indsætte kunden i systemet. Men skal bruge en der kan lave så kundens link via flash bliver attraktivt.

Er der nogle der er friske på dette? så send et par linier til info@newinspain.com

På forhånd tak

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Send mig en mail med lidt mere info, vi arbejder for flere danske Media virksomheder og det lyder da til at kunne være interessant for os.

Vi er en dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske IT/Media firmaer, Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars
Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

 

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke kunden der leverer flash indholdet?

Giv kunderne størrelser på annoncepladsen i pix og sig at du understøtter flash (.swf) filer. Så må kunden selv lave flash animationen og indbygge links til sin side.

Mvh.

Rafal

Fra Benalmadena
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rafal

Kunden skal bare levere billedmaterial og tekst, så opsætter vi flashen. vi vil gerne styre mest muligt omkring de annoncer vi ligge på vores side.
Kunden skal levere det færdige materiale iht. til kontrakten - men de fleste vil have os til at lave det, og det gør vi imod en fair pris.
Og så kan vi samtidig bestømme hatigheden på annonceringen også.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Hald:

Hej Rafal

Kunden skal bare levere billedmaterial og tekst, så opsætter vi flashen. vi vil gerne styre mest muligt omkring de annoncer vi ligge på vores side.
Kunden skal levere det færdige materiale iht. til kontrakten - men de fleste vil have os til at lave det, og det gør vi imod en fair pris.
Og så kan vi samtidig bestømme hatigheden på annonceringen også.

 

Det lyder for mig som en ret dårlig service eftersom i ikke kan finde ud af at lave flash filer. Det er ikke bare at sætte billeder sammen, der er mange måder at gøre det på og man kan nemt fucke gode billeder up med dårligt flash arbejde.

Måske du bare skulle tage imod flash filer og så afvise hvis de ikke er gode nok lige som alle andre. De fleste kunder vil gerne benytte deres eget reklame matriale eller have lavet det af en pro

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er tale om betalt arbejde så vil jeg mene du bør hyre en proff.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

vi er i kontakt med en pro, så vi afventer nu kun nogle priser og ideer omkring samarbejde:
Hvis kunder selv skal sørge for at vi får tingene, og vi lige tænker Spanien, ja så er det stadigvæk lidt uland, for alt er manana hernede, derfor er det et godt marked for os der gider tage tingene seriøst - og som får leveret til tiden. Derfor ønsker vi også materialet fra kunden til flashen, hvis han ikke kan få den lavet selv, og så sender vi det til en der kan, og selvfølgelig betaler kunden for dette - men vi har hånd i hanke med personen/virksomheden der laver flashen, og kan selv rykke for en - istedet for at skal igennem flere led.

O da der måske er tale om 60 -100 stk. pr. mdr. er det jo en fornuftig opgave, derfor søger vi også en der arbejder seriøst med det, og kan finde ud af dette.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en besked her på amino :-)

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

At sætte sig ind i flash til husbehov kan tage et sted mellem 1-6 mnd. For at kunne udnytte nogle de muligheder flash tilbyder skal du nok hele Adobe pakken igennem. Derudover er det en god ide at have et fornuftigt kendskab til animation og de muligheder og begrænsninger der ligger i animation til web.

Jeg vil derfor anbefale at du finder et reklame/web bureau som du henviser dine kunder til. Hvis du finder et bureau hvis arbejde du kan og vil stå inde for kan du overveje om det er umagen værd at tage et dækningsbidrag for deres arbejde. Det DB du kan hente ved at tage ansvaret for flash bannere mister du desværre hurtigt på kundehenvendelser og support.

Fokuser på din kerneforretning som er reklameplads og dump flashen af på kunderne.

Mvh

Rafal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en PM. Vil meget gerne høre mere om hvad det er, du skal have lavet - eller lært at lave.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)