Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg mon virkelig arvet? :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg beklager naturligvis at denne øhh filantrop, som har været så venlig at betænke mig i sin arv, er afgået ved døden.

Jeg undre mig dog over, at den afdøde kun var i besiddelse af min e-mail adresse og ikke engang mit navn. ;-)

Han skriver: (ikke afdøde men sagsbehandleren)

This is sequel to your non-response of our earlier letter to you. On behalf of the Trustees and Executors to the Will of our late client. We wish to notify you that you were listed as a beneficiary to the bequest of the sum in the codicil and last testament of the deceased. Our late client, until his death was a former Managing Director and pioneer staff of a big construction company. He was a very dedicated philanthropist during his life time.


Our legal services aim to provide our private clients with a complete service. We are happy to prepare wills, set-up and administer Trusts, carry out the administration of estates and prepare and administer powers of attorney.


All the papers will be processed in your acceptance, we request that you kindly forward to us your letter of acceptance, your current telephone and fax numbers and a forwarding address to enable us file necessary documents at our high court probate division for the release of this sum of money.

 
Yours in service
Jara Williams
Mailto: jarawills24@gmail.com
Dated: 2009-07-11

Hvor meget mon det koster, at få udbetalt min arv? :-D

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriaqm.

Det heder en Øst mail og du kan læse om dem og hvad det koster på www.politi.dk under IT- K

Og nå ja der var en mand i Station 2 som hade betalt 600.000 kr. til dem før han viste han var blevet snydt.

 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes nu de bedste er de mails der er kværnet igennem Google translate - det kan faktisk være utroligt morsomt at se hvad sådan en mail kan blive til :O)

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie:

Og nå ja der var en mand i Station 2 som hade betalt 600.000 kr. til dem før han viste han var blevet snydt.

Det er både overraskende og forfærdentligt, at nogen hopper på den limpind.

Fra hundige
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra hundige
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Miriam

du må sandelig ha en stor familie, da brevet er sendt til ca 6000 personer indtil idag.

 

mvh

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik :

Jeg syntes nu de bedste er de mails der er kværnet igennem Google translate - det kan faktisk være utroligt morsomt at se hvad sådan en mail kan blive til :O)

 

Ja det er virkelig spas at læse Big Smile Men pas på, vi modtog 4 mails i denne uge på perfekt dansk og tysk... Dvs der sidder altså nogle seriøse svindlere og får lortet oversat til velformulerede mails...

Så vær opmærksom alle sammen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

6000? tror du at det kan gøre det? Men hvis der er penge nok, kan der vel stadig blive et par dollars til mig og mine forholdsvis få medarvinger. Hm... Hvad skal jeg bruge dem til? ....... Flødeboller til alle på Amino Big Smile

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være en god ide, jeg vil helst have en med kokus Stick out tongue

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er nok ikke alverden at komme efter mht. arven.

Men jeg har derimod d.d. modtaget en mail fra Microsoft selv - jeg har vundet £500.000 i deres lotteri (jeg har åbenbart deltaget uden selv at være klar over det) og det eneste jeg skal gøre er at krydse af om jeg vil kigge forbi efter pengene eller de skal sende dem med en kurer.

Se det er noget der rykker!

Så nu vil jeg krydse af og ellers gå i gang med at planlægge sommerferien...

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)