Iværksætter Debatten Amino
Indlægget har 5 Svar | 2 der abonnerer på svar | 1.997 Visninger | bedømt af 0 Amino'er

Autosvar fra Virknyt nyhedsbrev modtagere

Ingen Rang
Amino-karma 22
ProfileBelow10

Er der andre der pt. modtager en masse mail fra virknyt (virknyt-bounces@nyhedsbrev.virk.dk; på vegne af; virknyt@nyhedsbrev.virk.dk)? Ser ud som autosvar fra nyhedsbrev modtagere som bliver sendt videre til mig. Det er vel ikke meningen....

• Amino Karma for indlæg: 6
Ingen Rang
Mand
Amino-karma 206
ProfileBelow90

jeg har oplevet det samme - er oppe på omkring 50 stk nu

• Amino Karma for indlæg: 4
Ingen Rang
Amino-karma 3
ProfileBelow10

Samme problem her.. Har dog kun fået 30 stk.

Mærkeligt at de ikke har mere styr på det.. 

• Amino Karma for indlæg: 3
Ingen Rang
Mand
Amino-karma 3
ProfileBelow60
Ole Kassow
svarede: 11-07-2009 11:32 | IP-adresse er gemt

Jeg tror, vi er rigtigt mange, der hygger sig her i agurketiden med feriesvar fra alle Virknyts abonnenter ;-) Det er sikkert ikke alle, der bemærker det fra dækstolen og de kolde mojitos ved poolen på Mallorca. Man kan undre sig over, at der tilsyneladende ikke er tegn på igangsætning af krisestyring hos Virk.dk. Er de overhovedet bevidst om brøleren? Jeg forsøgte at ringe, fik en telefonsvarer, forsøgte at skrive, men har ikke fået svar. Der står intet på Virk.dk's forside.

Er der nogen her i netværket, der kan sælge Virk.dk en pakke bestående af et nyt direct-emailsystem og crisis management? Måske kan ham her hjælpe: http://twitter.com/OnlinePRdk...

Fortsat god sommer.

Ingen Rang
Amino-karma 4
ProfileBelow20

Ja mon ikke......fredag eftermiddag fik jeg 10 og i dag 30 og det stopper nok ikke.........., så min serverplads bliver snart fyldt op så jeg må slette dem omgående...........

IMB

• Amino Karma for indlæg: 4
Top 50 Bidragsyder
Mand
Amino-karma 11.813
Amino Plus
Amino Ekspert
ProfileComplete

Her kommer de også væltende ind - oppe på omkring 50 stykker.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse administration hjælp "

Klik her for at se 24 timers top karmaliste