Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg

Administration & Finansiering
Læs flere ekspertindlæg

Autosvar fra Virknyt nyhedsbrev modtagere

Indlægget har  5  Svar |  2  der abonnerer på svar |  3.087  Visninger |  bedømt af 0 Amino'er
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 31
Tilmeldt 7. apr 09
Indlæg ialt: 7

Skrevet: 11-07-2009 11:07

Er der andre der pt. modtager en masse mail fra virknyt (virknyt-bounces@nyhedsbrev.virk.dk; på vegne af; virknyt@nyhedsbrev.virk.dk)? Ser ud som autosvar fra nyhedsbrev modtagere som bliver sendt videre til mig. Det er vel ikke meningen....

Amino-karma 232
Fra København
Tilmeldt 27. jun 08
Indlæg ialt: 62

Christian Winther
Skrevet: 11-07-2009 11:14

jeg har oplevet det samme - er oppe på omkring 50 stk nu

Amino-karma 3
Tilmeldt 11. jul 09
Indlæg ialt: 1

nanoben
Skrevet: 11-07-2009 11:28

Samme problem her.. Har dog kun fået 30 stk.

Mærkeligt at de ikke har mere styr på det.. 

Amino-karma 3
Fra København
Tilmeldt 11. jul 09
Indlæg ialt: 1

Ole Kassow
Skrevet: 11-07-2009 11:32

Jeg tror, vi er rigtigt mange, der hygger sig her i agurketiden med feriesvar fra alle Virknyts abonnenter ;-) Det er sikkert ikke alle, der bemærker det fra dækstolen og de kolde mojitos ved poolen på Mallorca. Man kan undre sig over, at der tilsyneladende ikke er tegn på igangsætning af krisestyring hos Virk.dk. Er de overhovedet bevidst om brøleren? Jeg forsøgte at ringe, fik en telefonsvarer, forsøgte at skrive, men har ikke fået svar. Der står intet på Virk.dk's forside.

Er der nogen her i netværket, der kan sælge Virk.dk en pakke bestående af et nyt direct-emailsystem og crisis management? Måske kan ham her hjælpe: http://twitter.com/OnlinePRdk...

Fortsat god sommer.

Amino-karma 7
Fra Ballerup
Tilmeldt 11. jul 09
Indlæg ialt: 2

IMB
Skrevet: 11-07-2009 11:55

Ja mon ikke......fredag eftermiddag fik jeg 10 og i dag 30 og det stopper nok ikke.........., så min serverplads bliver snart fyldt op så jeg må slette dem omgående...........

IMB

Amino-karma 21.373
Fra Parkland, Florida, USA
Tilmeldt 19. apr 06
Indlæg ialt: 3.148
flag
Amino Plus Amino Ekspert

Her kommer de også væltende ind - oppe på omkring 50 stykker.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed

Administration & Finansiering er venligst sponseret af:

Diverse administration hjælp