Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EFFEKTIV BOGFØRINGSHJÆLP

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

EFFEKTIV bogføringshjælp

SPARER BÅDE TID OG PENGE

 

Der er nok at se til i en mindre virksomhed. Og det er jo næppe administration og regnskab, der har været dit motiv til at starte egen virksomhed. Som man siger ”Gør det, du er god til” og overlad det administrative arbejde til os, Det er vi nemlig, i al beskedenhed, ret gode til.

 

Med en grundlæggende administrationshjælp fra STILO CONSULTING, får du straks hurtigere og nemmere styr på budgetter og regnskaber, bog­føring, fakturering, moms og andre afgifter – og kan spare ikke alene intern tid, men også ekstern tid til revisorer eller andre, du evt. har til at hjælpe dig med at styre det administrative.

 

STILO CONSULTING hjælper til at løse de administrative opgaver lettere og hurtigere. Masser af tid og kedeligt rutinearbejde bliver sparet.

 

Vi assisterer med:

·          Oprettelse af regnskab med kontoplan

·          Periodisk bogføring (dagligt, ugentligt, månedligt eller efter aftale)

·          Momsregnskab, -indberetning og –betaling

·          Fakturering

·          Debitorstyring, inklusiv rykning for udestående fordringer

·          Kreditorstyring, inklusiv betalinger

·          Afstemning af bank

·          Lønadministration

·          Periodiske nøgletal og rapportering

·          ”Klar til revision” med revisormappe med afstemning og nødvendig dokumentation

·          Andre administrative opgaver

DU FÅR EN fleksibel løsning

TIL EN VARIABEL OMKOSTNING

 

Fordelen ved at bruge STILO CONSULTING, er, at du kan få assistance når behovet er der. Du betaler kun for den tid der reelt bruges på den enkelte opgave, eller vi kan aftale en fast månedlig ydelse.

Arbejdet udføres hos os eller alternativt hos dig.. Du sparer de faste omkostninger og forpligtigelser til administrativt personale. 

Savner du svar på spørgsmål, eller blot har lyst til at høre om mulighederne, så send en mail til stiloconsulting@yahoo.dk - det er derfor vi er her.

venlig hilsen

STILO CONSULTING A/S 

Lone

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det  ikke en tro kopi af det indlæg som du lagde ind for et par måneder siden? Jeg syntes det er fint at folk tilbyder deres assistance her (også flere gange), men jeg tror ikke på at det batter noget særligt hvis man ikke viser sig på forum iøvrigt. Det der giver noget er at folk kan se at du har check på det du laver og formår at forklare det.  Blot et godt råd. Samtidig kunne en mere aktiv rolle på forum måske give nogle samarbejdskonstellationer (det har det faktisk gjort for nogle af os andre).

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bent

Du har fuldstændig ret - det er en tro kopi af sidste indlæg, som jeg fik en del respons på. Derfor er jeg her igen.

Når det så er sagt, så har du fuldstændig ret i at det naturligvis er synligheden og aktiviteten der danner netværket og det gode samarbejde.

Det har jeg taget til mig, så tak for dit gode råd.

hilsen Lone 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)